Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Jeg har "fikset" det slik at gulljenta får dukke, dukkevogn og diverse fra besteforeldre og lurer på å kjøpe henne en sånn kjøkkenstativ fra oss. Sånn med oppvaskkum, komfyr, kjøleskap i ett. Så kan hun kose seg med å lage mat. Jeg har sett 2 forskjellige typer: En fargerik en fra Fun n` food (eller hva det het) som de selger på BR-leker til 499-, og en svart og rød fra Smoby som de selger på Brio til 499-, Samme pris og omtrent samme innhold. Smoby hadde oppvaskkum med kran på toppen, men husker ikke om Fun n` food sin hadde det. Spørsmålet mitt er da: Er det noen som har peiling på hvilken jeg bør kjøpe? Jeg tar også imot andre julegaveforslag. Jenta vår er ett og et halvt år nå. Takker for alle gode forslag:)
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Det høres ut som en kjempe kjekk gave det. Den kommer nok til å bli satt stor pris på. Eneste rådet eg kan komme med er å kjøpe det som er mest solidt. Har ikke sett noen av dem du nevner her dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå