Karomamma Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Jeg nyter det såååå at det grenser til flaut. Pappa og snuppa er ute på trilletur og jeg bare koser meg. Har satt en deig, vasket badet, lest aviser og smugrøykt på verandaen. Nå sender jeg mailer til venner og familie med de siste bildene av snuppa, skriver ut fotos, surfer på nettet og spiller musikk så det ljomer over hele huset. Fantastisk!! Men jeg savner dem litt også da
phantomet Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Det deilig stille her også. Eldste jenta er på besøk hos en venninne, og mannen har tatt med de to eldste guttene på kino. Minstemann ligger og sover i vuggen, og jeg nyter en stor kopp te og leser litt rundt på nettet. Hadde opprinnelig planer om å lese litt i en god bok...men det er som om hjernen min ikke klarer å konsentrere seg om slikt... Innrømmer at jeg gløtter oppi vuggen jevnlig, nesten med håp i hjertet om at babyen skal være våken...*smiler* Men han sover søtt og godt.
Urtete Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 Ja, er ikke sånne småstunder dyrebare? Man får så masse energi av å få pustet litt i ro og fred, og så er det så deilig å gjøre ting man virkelig har LYST til å gjøre! Godt å kjenne at man savner dem litt også - for da er det så hærlig når lillesnupp kommer tilbake! PS. Så kuuult at det er flere som smugrøyker på verandaen! Det gjør jeg også, men DET er en hemmelighet, altså!!!!!!!))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 16. september 2006 #4 Skrevet 16. september 2006 Utrolig så mye du rekker i løpet av en trilletur da....
Karomamma Skrevet 16. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2006 He he, jeg er æresmedlem i klubben for selvskryt. Spøk til side: trilleturer i byen med ei nysgjerrig frøken på 15 mnd tar noen timer. Tivoli på Grünerløkka i helgen, say no more...
strikkballen Skrevet 16. september 2006 #6 Skrevet 16. september 2006 Wow - høres topp ut! Det ER jo utrolig deilig med litt tid UTEN barn av og til. Man trenger å hente seg litt inn, tenke noen tanker ferdig, snakke med voksne mennesker og bare gjøre hva man vil. Ikke fordi man ikke elsker dem over alt i verden, selvfølgelig:) I kveld er jeg litt skutt, sambo har jobbet hele dagen, og jeg har vært alene med begge to. Egentlig min egen skyld at jeg er sliten, var ute med bestevenninne i går, spiste nydelig middag, og lot meg overtale til å bli med på Palace etterpå (hun er singel, uten barn...). Og det var bare SÅÅÅÅ hyggelig at jeg ble der til lysene blinket. Litt trøtt i dag - men det var verdt det!
Gummelillan Skrevet 16. september 2006 #7 Skrevet 16. september 2006 Hørtes deilig ut!!! Fikk meg til å prøve å huskle sist jeg var helt alene i heimen... Og greier faktisk ikke å huske det!!! Tror grøss og gru at jeg ikke har vært helt alene siden før påske ;-( Begynner å ane at jeg kanskje er litt vel avhengig av ungene mine... Eller var det motsatt..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå