~anette & lukas + ella ~ Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Blir helt fra meg! Gutten min på 2 mnd spiser nesten ikke! I dag har han bare spist ca 200 ml. Det er jo alt for lite! Han nekter å spise. Før kunne han spise 180 ml 5 ganger om dagen. Hva skal jeg gjøre?
glad_jenta Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 bare slapp av å ta det med ro.de sier at ett friskt barn ikke sulter seg!! han tar nok flaska/puppen til slutt min var slik han å i en periode.totalt puppenekt,skreik å hyla når jeg kom fram med puppen.Kan hjelpe om du bærer på han samtidig,funket her til tider
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 16. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2006 Han skriker uansett åssen vi holder han, men med en gang jeg legger han på stellebordet smiler han og er glad. Tar jeg han opp begynner han å grine igjen... Etter en stund får jeg lurt i han noe. Men som samboer sier så får han vel i seg det han trenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå