Gå til innhold

Hvor lenge og hvor mye????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det siden dere fødte og hvor mye har dere gått ned i vekt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det 5 mnd siden fødselen og jeg har gått ned 20,5 kg...gikk opp 17 kg... Men, vekta har stått stille en stund, så raser ikke akkurat ned lenger! Hadde gått ned alle 17 kg da lillegutt var 2,5 mnd...

Skrevet

5 måneder siden fødselen. Var tilbake til "startvekt" etter 4 måneder (la på meg ca. 14 kg under svangerskapet). Fornøyd med vekta, men kroppen er jo mye slappere enn før da... Litt mindre muskler, er ikke kommet i gang med treningen skikkelig enda.

Skrevet

To uker siden fødselen, og har gått ned 11 kilo. Så nå har jeg 11 kilo til å gå ned før eg er tilbake der jeg var

Skrevet

Gikk opp 35 kg og hadde mistet nesten 30 kg etter 1,5 uke(mye vann). Har ikke gått ned noe mer (han er 4,5 mnd) men jobber med saken nå. Har ikke akkurat gjort noe for å gå ned resten da.

Skrevet

Seks uker siden fødsel og gått ned 13 av de 18 jeg gikk opp.

Skrevet

8mnd gått ned 15kg - er nå tre kg lettere en da jeg ble gravid - har igjen 4-5 kg til så er jeg fornøyd

Skrevet

6,5 mnd siden, la på meg 26 kg og nå har nesten kommet tilbake, veier 57. ...men er ikke glad for det.

Jeg var 55 kg og 1,70 før jeg ble gravid, og når man er 36 år og kjøper klær i størrelse 34 og xs .....og korte bukser i str. 164 altså for barn...det verste er når man kan telle ribbeina...

håper å legge litt på meg når jeg er ferdig med amminga

Skrevet

8,5mnd og jeg er av de som ikke har mistet noe vekt, jeg er nå 12kg tyngre enn før jeg ble gravid........

Skrevet

13 uker (han er 3 mnd på dagen i morgen) og jeg har gått ned 14,5 kg. Det var det jeg gikk opp i svangerskapet. Men kroppen er som folk sier veldig slapp og magen henger.. Har lilla strekkmerker over hele magen enda (pent!). Må nok ta meg selv i nakken og begynne å trene snart...

Skrevet

4,5 mnd siden fødsel og 2 dager etter fødsel var jeg gått med de 12 jeg la på meg.. # uker etter hadde ejg gått ned 16

Skrevet

Rett over 7 mnd. siden fødselen.. har gått ned 15 kg... la på meg 16 kg.. så har den ene kiloen igjen... men med litt trening så forsvinner nok den=)

Skrevet

5 måneder siden jeg fødte. Har gått ned 20 kg siden da, la på meg 15 kg under svangerskapet.

Skrevet

Fødte for 6,5 mnd siden, og veier faktisk mindre nå enn rett før jeg ble gravid... helt greit det, 170 høy og 58kg, akkurat passe =) og sambo spiser like mye som meg, og han har gått opp 15kg det siste året... stakkar. han har jo ingen unge som suger ut fettet igjennom brystene =D

Skrevet

Jeg var 78 kg når jeg fødte, og har gått ned 13 kg. La på meg 8 kg under graviditeten, og nå er lillegutt 5 måneder.

Skrevet

3 veker sia snuppa kom, og eg har gått ned de eg la på meg + litt til.

Skrevet

Jeg fikk dattera mi den 19.04.06.

Jeg gikk opp 20kg under svangerskapet, og ned 22kg kort tid etterpå :)

Skrevet

8,5mnd siden fødsel. gått ned 19kg...gikk opp 16 under svangerskapet. gikk ned 17kg første uka.........

Skrevet

4mnd siden fødsel i dag og jeg har gått ned alt jeg gikk opp :) Gikk opp nesten 20kg. 3 dager etter fødsel var 10kg borte

Skrevet

fødte for 2mnd siden . la på meg 20 og har gått ned 11kilo. har ikke trimmet eller noe pga vond rygg og bekken. begynt så vidt å gå litt bare..

Skrevet

ni mnd. har gått ned nitten kg, det er en mer enn jeg la på meg. Har mer muskler nå enn før, men magen er ikke som før enda, og blir nok ikke helt der den var heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...