Gå til innhold

Dere som har Ergo bæresele....

Anbefalte innlegg

Skrevet

... hvilke farger har dere?

Synes beige er ganske fin, men det er jo en litt upraktisk farge, da. Kanskje er svart greiest?

Hva synes dere er fordel/ulempe med de fargen dere har?

Kommende Ergo-eier

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blå

fordel:

- ikke så "skittsom"

ulempe:

-tja..er det en ulempe egentlig?

Men hadde jeg fått velge om igjen tror jeg det hadde blitt svart faktisk. Den er kanskje litt mer diskré.

Skrevet

Indigo (blå) foret med beig. Bestilte sort først, men den byttet jeg igjen for jeg likte ikke det vinrøde foret. (Den skulle ha vært sort med insektsmønstret for,

men fikk med vinrødt.) Da jeg skulle bytte ville jeg ha indigo eller beige,

og endte opp med indigo da de hadde den på lager.

Er veldig fornøyd med den fargen, passer til det meste og blir ikke fort skitten.

Er glad jeg ikke har sort, for stoffet er litt sånn som trekker til seg hår o.l. hvis du skjønner hva jeg mener.

Skrevet

Vi har sort med innsektsfor, synes den er kjempefin jeg:) Tenkte kanskje den beige ble lett møkkete!

Skrevet

Har beige. Går til alt. Og de er jo vaskbare.

Skrevet

vi har sort, synes det er mest praktisk. Den lyseblå synes jeg imidlertid er finest!

Skrevet

Jeg har svart. Syns den er finest:)

Skrevet

Hei.

Litt utenom tema dette da.. Men lurte en stund på å kjøpe Ergo selen... Men har liksom ikke blitt. Men til dere som har den, hvor lenge bruker dere den (alder) ? Har en vanlig baby bjørn og når baby er 8mnd så blir det ganske tungt.. Og synest det er veldig greit å kunne bære han litt, f.eks på kjøpesenter (er ikke ofte vi er der, men når vi er der og han er lei av å sitte..)

Skrevet

Vi har beige, knallfin! Tenkte at den sikkert blir fort skitten, men foreløpig er den som ny (ca 6mnd gammel). Bare passe på å tørke bort skitt med en gang når du ser det. (Som man jo gjør uansett).

Skrevet

...også må jeg jo legge til at fargen passer til alt, både gutt og jentebarn, osv. Pluss at det sikkert ikke er like synlig vis den skulle begynne å falme.

Skrevet

Vi har svart med burgunder hette. Kjempefin, synes vi. Og blir ikke (synlig) skitten.

Skrevet

Vi har svart med insektsfor. Skulle gjerne hatt svart med burgunder for. Er godt fornøyde med selen vi. Både mannen og jeg bruker den.

Vi bærer ennå Gullknott i selen. Han er 2 år og 4 mnd. Ikke alltid vi gidder å ta med vogn til ham. Den er knallgod å bære i. Utolig praktisk å kunne bære på rygg!

Skrevet

Vi har svart med burgunder hette. Hadde mest lyst på insekthette, men den var ikkje på lager då vi bestilte, og vi måtte ha den så fort som mulig pga ferie.

Greit med mørk farge fordi då synest det ikkje om den blir litt skitten. Men uansett kan den jo vaskast.

Skrevet

Du kan bruke Ergoselen like lenge som ei bæremeis. Trur det står opp til 4 år på den.

Skrevet

Vi har mørk denim med økologisk bomull. Fikk den i posten i dag :o) så jeg vet ingenting i praksis om fordeler eller ulemper med fargen. Den er mørk så jeg antar at flekker ikke synes så lett og så skal den økologiske bomullen være bra for knøtter :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...