lana<3 Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Har tatt meg et døgn å fordøye beskjeden og det ser ut som jeg er forfulgt av uhell i dette svangerskapet...babyen vokser dårlig og nå har jeg fått en mild grad av sv.sk.forgiftning... Finner lite om det på internett ...ik no spesielt..har dere erfaring her??råd å gi linker????
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Heisann:) Jeg har selv svangerskapsforgiftning,så vet litt...Er du langt på vei?Du kan gå inn på sol.no og søke på svangerskapsforgiftning,kommer mange artikler da..men vet ikke helt hvor "lurt" det er å lese de-man blir litt mer engstelig da egentlig.Det jeg har oppdager er at det behandles ulikt fra sted til sted,og leger og jordmødre har ulike syn på dette.Er ganske forvirrende..Hva er dine symptomer da?Hvilke beskjeder har du fått?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 Bere vær veldig nøye med å gå på ekstra kontroller, føler du at enten lege eller jordmor ikke tar det alvorlig nok så ring den andre. Tar ingen av de deg alvorlig så ring sykehuset. Er du urolig så gå på legekontoret med en urinprøve, det kan du gjøre når som helst. Får du vondt i hodet, magesmerter på toppen av magen eller synsforstyrrelser skal du ringe på sykehuset med en gang, ikkke dagen etterpå! Drikk masse, unngå salt og sukker. Beveg deg litt hver dag, og hvil masse. Regner med at du er delvis eller helt sykemeldt. Du skal hvertfall ikke stresse. Gjør unna alle forberedelsene som må gjøres til babyen kommer. (Få gjerne noen andre til å gjøre det) Veldig mye får du tak i etter babyen er født. Det du må ha kontroll på selv bør gjøres nå. Plutselig ligger du på sykehuset og slipper ikke ut før fødselen er vel overstått. Hvilke symptomer og verdier har du? Hvor langt er du kommet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå