Gå til innhold

Ammetåka... Hehe!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ammetåka, ja. Her i huset har både jeg og mannen fått den. Min teori er at det ikke skyldes hormoner i det hele tatt, bare tilstrekkelig mangel på søvn!

:-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, mulig det :-) Hadde en bra en i går. Var på butikken, og hadde med noen flasker jeg skulle pante. Etterpå trasker jeg rundt i butikken og plukker med varene jeg skulle ha. Så kommer en av butikkmennene bort og spør om jeg vil ha pantelappen eller om jeg tenkte at han skulle få den. Hi hi, hadde bare marsjert rett av gårde uten å ta med lappen. Dette var faktisk andre gangen på noen måneder, men første gang kom jeg på det selv og gikk for å hente den. Denne gangen tok det meg noen sekunder å i det hele tatt skjønne hva han prata om :-)

Skrevet

Amme tåke jah, sukk... Men lurer også på at det egentlig er søvnunderskudd...

Ihvertfall, skulle igår kjøre på politistasjonen med et brev til namsmann.. Politistasjonen ligger litt utenfor sentrum her.. Jeg kjører og parkerer på torget, tar med meg ungen og brevet og går.. Og ser meg rundt og tenker "Hvor i pokker er purkstasjonen blitt av???" Trør så rundt litt på torget og leiter, før det plutselig slår meg at den ligger jo ikke der i det hele tatt!! =)

Skrevet

Haha. Så bra. Jeg har satt tannkremen i kjøleskapet flere ganger i det siste. Og kjøpt tørkerull i stedet for dopapir. Osv.

Skrevet

Hehe, ja blir mange morsomme historier av ammetåke!

Jeg la meg til å sove er en kveld, med buksa på! Hadde tatt av meg alt annet men ikke den, hihi! Kom på det like før jeg sovnet, men da var jeg så trøtt at jeg dreit i det:-P

Har blant annet også kastet spisebrikkene i søpla og tar meg selv mange ganger i å vugge på vogn, vippestol og vugga uten at lillgutt ligger der, hehe!

Skrevet

Det siste der, det å rugge på handlevogn og andre behjulte kjøretøy, det er noe som aldr har gått over for min del. Startet med det etter første svangerskap i 1996, og har fortsatt med det. Litt teit når gutten er blitt så stor at han går ved siden av vogna...

Skrevet

Her i huset får ofte guttene en tutekopp/vannflaske med litt juice og vann når de kommer hjem fra skole/barnehage.

Stod og helte oppi vann og tok den blå zaloflaska for å helle oppi.....alle tre gangene....

Ofte blander jeg litt med hva jeg drømte min kjære sa og hva han sa..... Og nå skal jeg da huske så mye timer til helsestasjon, tannlege, lege osv...alt kommer jo til hele gjengen nå på høsten....

Søvn, ja, noen klager over at de bare har fått 5 timers søvn på natta, hehe, slik luksus er sjelden her i huset og har vært det de siste 6 årene... Tror du er inne på noe der jeg Dogde (det forklarer hvorfor ikke ammetåka gikk over når jeg sluttet å amme førstemann)

Min venninde påstår forøvrig at ammetåken varer til barnet er 18.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...