Reveenka Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Sitter og leser lørdagsbilaget i lokalavisen, og siden det ikke er noen hjemme akkuart nå jeg kan dele denne vitsen med, får dere ta støyten: Et ektepar sto ved en ønskebrønn, og kona kaster uti en mynt. Mannen lener seg over kanten for å se, faller uti og drukner. - Oi, det gikk fort!, sa kona.
Urtete Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 Har du forresten hørt om paret som elsket så høylytt at til og med nabo´n måtte ta seg en røyk etterpå? ;o)
ettbarnsmammaen Skrevet 16. september 2006 #5 Skrevet 16. september 2006 En annen variant er ekteparet som gikk bortover en vei og møtte en fé som sa de skulle få et ønske oppfylt hver. De skulle bare lukke øynene og telle til ti. Da de åpnet øynene igjen, sa kona: "Men i all verden! Er du der ennå, da???"
Ronja65 Skrevet 16. september 2006 #7 Skrevet 16. september 2006 Klarer dere denne????.. Som ung nyutannet sykepleier så gjorde jeg min største språklige tabbe, min første uke her i Norge...Denne historien er helt sann.... Jeg jobbet på medisinsk avdlelning... Der har de sengt ned en seng helt i bunn. Oppi låg det en gammel mann... Jeg min nøt sier: Men hur du ligger.... Vänta så skall jag hissa upp dig i sängen och pulla till kudden!!!! Varvid mannen tar takk i meg, drar ned meg i sengen. Jeg løper ut på gangen... møter noen kollegaer, forteller hva jeg sagt.... De "leeeer" "skratter" høgt.... Slukøret så går jeg inn til mannen og ber om unnskyllning... Han sier da!! Skjønte hva du sa... jeg har nemlig legat på sykehus i Sundsvall... Bare så dere vet det, så betyr pulle, ordne til på svensk....:-)). Folk puler over allt... i haven, på kjøkkent, julepuling er veldig pop:-))
Ronja65 Skrevet 16. september 2006 #8 Skrevet 16. september 2006 Ser at jeg stavet feil... Mente "pule" da:-))
Karomamma Skrevet 16. september 2006 #10 Skrevet 16. september 2006 Ha ha, og når du sa at du skulle "hisse han opp" først, så var det ingen tvil om hva som skulle kommer...
ettbarnsmammaen Skrevet 16. september 2006 #11 Skrevet 16. september 2006 Hahahaha! Den var bra! c",) Der lærte du mye norsk på en gang, tenker jeg!
♥Snulder Skrevet 16. september 2006 #12 Skrevet 16. september 2006 Flirer rått!! Språkforviklinger kan være fornøyelig!
Gummelillan Skrevet 16. september 2006 #13 Skrevet 16. september 2006 Ha, ha. Skjønner hvorfor du valgte fordypning i de fagene du har ;-)
Reveenka Skrevet 17. september 2006 Forfatter #14 Skrevet 17. september 2006 Et MYE brukt uttrykk på jobben min er "Nå skal jeg bare suge litt... Vi informerer alltid før vi gjør prosedyrer på pasientene og dette uttrykket henspiller på å suge opp slim fra tuben(røret) som ligger plassert i luftveiene til pasienter på respirator, og som de får luft gjennom. Må gjøres mange ganger i døgnet...
Reveenka Skrevet 17. september 2006 Forfatter #15 Skrevet 17. september 2006 Ja, nå ser jeg jo at overskriften her er "vittig".... Glemmer alltid at det jeg syns er festlige anekdoter fra jobben min, ikke alltid appellerer til det andre syns er morsomt. Får stadig høre det hurperace: "Syns du DET var morsomt...?" Jaja - dette skal ikke gjenta seg, jenter.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 17. september 2006 #17 Skrevet 17. september 2006 Jeg er med... Bare la det gjenta seg du!
♥Snulder Skrevet 17. september 2006 #18 Skrevet 17. september 2006 Helt greit! Er i samme gamet sjølv...
Gummelillan Skrevet 17. september 2006 #19 Skrevet 17. september 2006 Jobber ikke i helsevesenet jeg da, men alle liker vi vel litt sånn humor da som bare en fortsettelse av den første bæsj&tiss-humoren vi jo starter med ;-) Så gjenta gjerne du, kjære Reveenka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå