Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Jeg opplever det som svært opphissende å ta nakenbilder av meg selv med gravide pupper og mage. Blir kåt av å se på dem selv og å sende dem til et par gode mailvenninner. Må legge til at jeg hører til dem som tenner på andre kvinner nå som jeg er gravid:) Noen flere som har det sånn...?
baffy Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 I tidligere svangerskap har mannen min tatt bilde av meg naken med stor mage ja. Syns det er koselig å ha nå senere, men har ikke liksom pleid å distribuere dem...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 Syns hvertfall at det kan være opphissende å se bilder av andre gravide kvinner, hva er din adresse hvis jeg ønsker en titt...?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #4 Skrevet 16. september 2006 Send meg en mail på [email protected] så sender jeg deg gjerne et bilde.
EleResa Skrevet 16. september 2006 #5 Skrevet 16. september 2006 Vet ikke om jeg tenner på bildene, men skal ihvertfall til ei venninne av sambo for å ta aktbilder til uka. Må gjøre det mens magen enda er der Vet ikke hvor våvet de blir, men noen skal nok bli så uskyldige at de kan henge på veggen i stua,...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 Er det bare bilde av mage og pupper du tar eller er det mer å se? ;-)
EleResa Skrevet 18. september 2006 #7 Skrevet 18. september 2006 Det vet jeg ikke, fotografen bestemmer
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #8 Skrevet 18. september 2006 ååå ja, liker også å se bilder av meg selv og andre gravide..... send gjerne bilde til meg også...... så sender jeg tilbake til dere.. [email protected] hilsen Laila
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #9 Skrevet 18. september 2006 Jeg tenkte på henne som tok bilder og sendte til folka her, jeg.. ;-) Skulle gjerne sett litt mere action enn pupper og mage, det kan man jo når som helst se på albumsidene her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå