♥snuppa♥ Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 xn min(ble slutt for 5uker siden) har truffet ei russedame på internet, hun kom til han for 3 dager siden fra russland da.. Å NÅ SKAL DE GIFTE SEG??? hallooo.. jeg er dødens glad for at jeg ikke har noen følelser for han mer men jeg er rystet ober hvor dum d går an å bli.. Advokaten min mener jeg kan nekte han samvær m datteren vår så lenge hun er hos han, pga han ikke kjenner henne..
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 herregud for en idiot!! Kanksje hun betaler han? For å få oppholdstillatelse i Norge...?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 Nå får du kjerpe deg og la han styre sitt eget løp, hun betaler han nok ikke, og hvem vil vel ikke gjøre hva som helst for å få ett bedre liv og dessuten er utenlandske damer MYE bedre enn dumme norske jenter!
♥snuppa♥ Skrevet 16. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2006 Ja han gjør jo alt for penger så hehe, dumme mann
♥snuppa♥ Skrevet 16. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2006 KJERP deg selv, hehe, er du russisk kanskje siden du ikke kan skrive norsk? hihi
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #6 Skrevet 16. september 2006 Ja, der har vi jo bevis på ett dumhet, skrive norsk??? Ser du ikke at jeg kan det? Jeg er nok like norsk som deg! Og du er nok bare sjalu på henne, hun har jo høy utdannelse og er mye klokere enn deg!
♥snuppa♥ Skrevet 16. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 16. september 2006 haha, sjalu er d siste jeg er.. stakkars dame som får en slik psykopat sammen med seg.. sjele glad jeg klarte å komme meg bort fra han..
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 16. september 2006 #8 Skrevet 16. september 2006 he he ja utenlandske damer er MYE bedre enn dumme norske jenter???!!! He he, må le!! Og du er norsk sa du???
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #10 Skrevet 16. september 2006 den anonyme er nok enten fra utlandet eller er det selv. (Ja, der har vi jo bevis på ett dumhet), skrev personen, og ingenting skrives sånn her i norge. hallo ETT DUMHET? haha. Drit forresten i han barnefaren. Tror ikke noe på at det er ekte kjærlighet der, russere er ikke det reneste slaget. jeg hadde nektet han samvær med barnet når hun er der, vet jo aldri om hun stikker av med ungen din. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #11 Skrevet 16. september 2006 Du kan nok ikke nekte han samvær på grunnlag av det. Akkurat den biten er det far som styrer, men om han overlater ungen til henne, så er det jo en annen sak:) La han styre sitt liv, kan jo gå kjempebra! Og for ungen kan det bli en berikelse å bli kjent med en annen kultur også. Se positivt på det, du!
Gjest marie-s Skrevet 16. september 2006 #12 Skrevet 16. september 2006 Vel jag har vært i nesten tilsvarende situasjon. Faren til min sønn på 34 har nettopp giftet seg med ei fra Brasil på 18 etter å ha kjent hverandre i 4-5 mnd, men dette bryr meg ikke noe. He he det jeg reagerte på var at sønnen ikke var invitert i bryluppet, mens de hadde mange venner og famile der. Og det at han gifter seg med ei som kun har møtt sønnen hans noen få timer en gang, lurer på hva folk hadde sagt om jeg gjorde det samme....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå