Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 I går dro mannen min ut på byen sammen med noen venner mens jeg ble igjen hjemme. På forhånd hadde vi prata om at han ikke skulle drikke så mye siden det bare er en uke til termin og fødselen kan starte når som helst. Kl. 0200 kom han hjem og da var han så full at han sjanglet og snøvlet. I dag sier han at "det bare skjedde". Hva synes dere om at han kommer hjem kjempefull en uke før termin?
Gjest Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Det hadde ikke jeg tolerert... Husk at det ikke er bare du som er gravid, det er dere begge! Når det gjelder festing og sånn, helt greit at han går ut en gang i blandt, bare det ikke blir HVER helg, og rett før termin. Hva om du føder da? Prøver du å ringe han, men han tar ikke tlf fordi han er dritings og finner ikke tlf sin. Hehe..kanskje litt overdrevet, men d kan jo skje
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 UAKTUELLT,UHØRT,UNØDVENDIG!! Og hva skal man med en full mann under en fødsel???? Kjempeteit gjort!! Hadde ikke latt han slippe unna med"det bare skjedde".Ingenting bare skjer...man har alltid et valg!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Her vart vi enige om null alkohol de tre siste ukene før fødselen. Ikke at sambo drikker så mye da. Hadde han kommet hjem dritings en uke før terminen, hadde jeg faen meg det kastet han rett ut! Hadde han ikke hatt respekt for hverken meg, eller vårt ufødte barn
Gjest Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 "det bare skjedde" er vel ikke en god nok grunn. En uke før fødselen er det du som bør stå i fokus. Jeg har noen måneder igjen, og jeg tror for min egen del at jeg skal alltid kjøre bil om jeg skal ut med gutta de siste ukene.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Dette er uakseptabelt!!!! Her går vi og må holde oss edru i 9 mnd, (ikke at det for min del har vært noe stort offer altså, men av og til kunne det jo friste med EN øl... Det kan vi ikke...) og det er da ikke bare kvinnen som er gravid! Det snakkes jo hele tiden om å ta vare på far under svangerskapet, og at far opplever det som å være svanger han også, så da må de ta med seg alle sidene ved det å være gravid da! Her i huset er det NULLTOLERANSE for drikking nå, har tre og en halv uke igjen til termin... Men poenget er at det KAN skje når som helst, babyen har festet seg og alt ligger til rette inne i magen... Da er det vel for søttan ikke for mye forlangt at han holder seg edru nei! Og skulle fødselen starte, hadde han ikke fått vist seg på fødestua i promillerus! Og jeg hadde ALDRI tilgitt ham det! Og som flere har sagt; det er ikke noe "som bare skjer," han er da vel velsignet med såpass IQ at han kan gjøre sine egne valg?? Og alkoholen trenger litt hjelp til å lure seg ned gjennom halsen og inn i kroppen så vidt jeg vet.... Nei, dette provoserer meg, for å være ærlig... Har stor sympati med deg i dette altså! Det er søren ikke mye far ofrer, og så skal man ha lik foreldrerett etterpå? Da bør de søren meg være sine to oppgaver verdig!! Det ene er å holde ut med våre humørsvingninger og hormonutbrudd, det andre er å være kjørbar når det hele starter!! Er dette for vanskelig for mannfolk? (Dette ble langt, men jeg ble provosert, og jeg er unnskyldt mine hormonutbrudd tross alt...)
Gjest Skrevet 27. september 2006 #7 Skrevet 27. september 2006 Oj, det var da voldsomt. Jeg er med på hva du sier, men du smører tjukt på.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #8 Skrevet 3. oktober 2006 eh..typen min satt skit full og jeg med rier...så skjønner godt hva du mener!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå