Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 4 mnd har nå den siste uka begynt å ha en våkenperiode midt på natta på 1-2 timer!!!!!!!!!! Det er IKKE artig!!! Noen ganger er det fra 3-5 og andre ganger fra 5-6. Hun har akkurat fått mat og har ikke vondt noen steder...ligger å prater(les:hyler) og flirer. Det er helt umulig for oss å få sove. Til slutt må jeg ta henne opp i sengen min for å putte inn den ......smokken ;), og det tusen ganger før hun sovner igjen!

Kan det tenkes at hun nå våkver fordi hun vet hun blir tatt over i vår seng, eller er hun for lita til å skjønne slikt ennå?.....

Er det noen som har erfart dette og kan fortelle meg at det bare er en "periode", så blir jeg over meg av glede ;)

Håper virkelig dette går over snart, for jeg er bare så trett på den tiden av døgnet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ANER ikke hvorfor de holder på sånn.

Gutten min på 6 måneder holder også på sånn! 2 timer hver natt må han være våken. Som oftest mellom 2 og 4. Virker helt lys våken!!

Jeg aner ikke hva annet vi kan gjøre enn å la han ligge der og skravle for seg selv...

Skrevet

6 mnd.? ....jaja, da har vi ei stund igjen da kanskje;)

Lar du han ligge i sin egen seng eller tar du han opp til deg?

Hun babler og babler og peiver med armer og ben i alle retninger...synes visst det er veldig morsomt å være våken på natta til min store fortvilelse....

Skrevet

Har du begynnt å gi grøt på kvelden? Vi gjorde det og lillegutt våknet flere ganger på natta og var leeenge våken. Fikk tips om p kutte ut grøten og vips så så sov han fra 19-08 igjen:)

Han er 4,5 mnd.

Han sover på eget rom og det har han gjort fra han var 6 uker. Det er nok det beste med tanke på alle lydene den lille kroppen lager,hihi

Skrevet

Nei, gir ikke grøt, fullammer!

Kan ikke forstå hvorfor det skal være så stas å være våken midt på natten....:)

Skrevet

Vesla har også hatt noen slike netter nå, rett før 6 måneder. Helsesøster mener det vil bli bedre når hun får mer mat. Begynte med to grøtmåltider samme dag :-) Det funket i alle fall første natta. I natt var hun våken flere ganger, men bare korte perioder. I dag har hun spist masse, og vi krysser fingrene.....

Helsesøster sier en ikke kan forlange at de skal sove hele natta før en er oppe i fire faste måltider.

Vi forlanger heller ikke at hun sover hele natta, bare hun ikke holder på mer enn 15-20 minutter før hun sovner igjen.....

Det er helt pyton å ikke få sove nok! Jeg får ikke til å sove på dagen, så det blir til at jeg må legge meg etter ninyhetene innimellom:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...