Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 dr. yppert kan jeg takle... han er faktisk ikke så ille!" men den der andre dr.yppert'?? hvem fan er det?? virker jo helt syk... dyresexferie..dulissom... hvor lavt går det an å synke??... skjerp dere!!! det finnes grenser... og det er forskjell på litt uskyldig moro og en og annen frekk kommentar - og direkte usmakelig oppførsel!!!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 tipper det er samma sjuke kjerringa alt sammen.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 det tipper jeg også på. for de er jo aldri her akkurat på likt. er nok en som kjeder jeg SINNSYKT mye. jeg er kun 1 person, men bruker anonym knappen her inne. håper hun snart innser at leken er over. hun trenger nok et godt ligg;0) folk som ikke har hatt sex på en stund blir sånn innpåslitne ,gretne,misunnelige mennesker. men jeg dømmer ikke. kan jo være en fjortiss gutt også.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #4 Skrevet 16. september 2006 Hei.. jeg vet at det er litt trasig å se forskjellen på noen her inne, men etter at hun som kaller seg "Døgnflua" rappet nicket mitt, så har det nok tatt helt av:-) Beklager hvis noen har problemer med å se denne forskjellen, men usmakelig oppførsel er ikke meg.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #5 Skrevet 17. september 2006 Bare overse, så gir det seg nok etterhvert.. Er vel ikke noe moro å skrive til folk som ikke svarer ?
Gjest Skrevet 17. september 2006 #6 Skrevet 17. september 2006 Har alltid lurt på en ting....?!? Gjør det vondt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå