ettbarnsmammaen Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Hahaha - ikke særlig lurt å åpne dette innlegget hvis du er på slanker'n eller ønsker å være det. Det dreier seg nemlig nok en gang om søtsaker, rettere sagt SJOKOLADE! For her i huset har vi nemlig fått en ny favoritt: Appelsinkrokan! Det er en melkesjokolade med krokan og appelsinsmak fra Freia, og den er bare nyyyydelig!!!!! Det anbefales å ta én rute av gangen. Hold den hardt mellom tommel- og pekefingeren og ta små biter som du suger eller tygger på. (Hvis du gjør det siste, knazer det deilig!) Følger du dette rådet, vil du ha sjokoladen leeeeeeeenge!|| NB! Det er viktig å holde hardt på sjokoladeruten så du ikke faller for fristelsen å putte hele i munnen. Da er nemlig sjansen stor for at hele den 200 gram tunge sjokoladeplaten er borte før du får sukk for deg!
Northernlights Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Jeg slanker meg ikke , annet enn det amminga tar seg av. Går sakte men sikkert nedover, denne vekta, likevel. http://www.dinbaby.com/forum/thread/6249510 Er til pregnanta ;o)
strikkballen Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 Den MÅ jeg bare smake! Og det er ikke det samme som Appelsinrull? En rute om gangen er altfor lite, synes jeg.... Må liksom dytte inn ihvertfall en rad. 200 gram er akkurat passe!
Gummelillan Skrevet 16. september 2006 #4 Skrevet 16. september 2006 Har vært hekta på den siden den kom jeg ;-) Og på hverdager når jeg prøver å være LITT sunnere, går vi for den med mørk sjokolade fra Freia Premiums. Veldig god den også og ikke fullt så stor og usunn...
ettbarnsmammaen Skrevet 17. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2006 Spiser ikke bare én rute om gangen, men tar du en stripe i hånden med en gang, er det fort gjort å ta større biter eller en hel rute i munnen! Godt det også, naturligvis, men når en prøver å ikke spise for mye søtsaker, gjelder det å finne måter å spise på så de varer leeeenge! Hehehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå