Gjest Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Har svart vogn og skal nå kjøpe dunpose... Skal jeg velge svart som passer til vognen Eller lys rosa siden det er jente og vi har jo ikke dyne når vi har pose Noen? Takk!!
-carina- Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Velger du svart kan du jo bruke den dersom du får gutt neste gang... (Om det blir en neste gang, da!) ) Ellers er jo rosa søtt, da...
-carina- Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Jeg tenker å få en til sånn etter hvert... Så jeg har bevisst kjøpt kjønnsnøytralt hele veien... Gutten min har fått ett blått teppe og to blå klesplagg, ellers kan alt brukes av både gutt og jente... )
Bananamama Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Hadde valgt svart ja. Blir lettere å selge når du ikke trenger den mer. Og du kan bruke den hvis du får en gutt en eller annen gang... Du kan jo kjøpe et rosa teppe og ha over, kanskje?
WP-TLogPeanut Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Vi har rosa voksipose,og angrer ikke,for den er så nydelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå