Gjest Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 PÅ 6 ukers kontroll for meg. Jeg begynte å grine og herregud kor dum jeg følte meg. Jenten er jo snill og det går fint nå som vi er kommet litt inn i saker og ting. Men når jeg skulle fortelle om det så brast jeg sammen. Hun trodde kanskje det var veldig tøft og lurte på om jeg trengte hjelp av samboer på dagtid.... Jeg er bare så ufattelig følsom altså...griner for alt. Andre som gren på etterkontroll? Håper da inderlig det... Hallo....please!!!
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Jeg grein ikke akkurat på kontrollen, men grein en del første ukene ja! Ble bedre og orket mer etter 6-7uker. Det blir bedre med tida Lykke til!
Mamma til verdens beste barn Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Jeg gråt masse:) Og gråter masse på kontrollene enda! Slapp av det er masse hormoner som raser i kroppen din en stund enda, og følelsene sitter litt løst, tror de fleste kan relatere seg til det ja:) Klem
-carina- Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Har ikke hatt 6-ukers enda, jeg... (Bruker visst ikke å ha 6-ukers før etter 12 uker i denne bydelen?! Snålt!) Men jeg skjønner godt at du gråt en skvett... Hormonene svirrer jo fortsatt rundt i kroppen! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå