Gå til innhold

Fler som har side-babyer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun sover ikke med mindre hun ligger på siden. Med dyna litt bak ryggen.

I vogna ligger hun på ryggen da.

Fler som har sånne småengler ell?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt liker også å sove på sida, men bare i vogna på dagen. Vil helst ligge på ryggen i senga på natta :)

Skrevet

Snuppa mi liker også å ligge på siden. Kan ligge på ryggen også, men da med hodet vendt langt godt til siden... Men nå er hun bare 5 uker da...

Skrevet

vesla vår legger seg alltid på siden når hun skal sove. hun er 7 mnd, og har gjort det fra hun var veldig liten! :) er nok favoritt sovestillingen!

Skrevet

Hehe da er det ikke bare min som er rar :)

Så lenge hu sover godt så spiller det vel ingen rolle heller. Bare hun ikke ligger på magen.

Skrevet

Tuppa mi har også blitt sånn... hu ligger gjerne på magen og hu da...

Til mors lille fortvilelse ;p

Skrevet

Lille er sånn:) Sove på siden, sovner ikke ellers faktisk. Sover på ryggen i vognen, men i sengen sin (eller vår) må han ligge på siden. Han er 6 mnd snart og har vært sånn siden han var 2 mnd, på Ullevål mente de det var vanlig for de som har litt vondt i magen å slå seg til ro på siden, og han har jo hatt kolikk så det stemmer bra:)

Skrevet

Guten vår har vridd seg rundt på sida omtrent frå fødselen av. No som han nærmar seg året sovnar han framleis "sidelengs", men snur seg ofte over på rygg i søvne.

Då han var mindre dytta vi dyna tett inntil han på framsida, så ikkje han skulle trille over på magen ved eit uhell.

Skrevet

jenta mi liker seg best på siden, hun er snart 3 mnder.

når hun ligger på ryggen ligger hun med hodet på siden...

Skrevet

Gutten min må ligge på siden for å sovne, men legger seg over på ryggen etter hvert. Trodde bare det var min som var sån jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...