temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 og når jeg kommer tilbake vil jeg ikke se noe av at jeg har siste ordet på alle trådene.....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Den er grei, tror jeg skal køye snart jeg.
♥Snulder Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Jeg er nødt om å henge opp ei klesvask... Da blir det vel bare surr for meg etterpå tenker jeg:(
Ronja65 Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Vinglasset står fortsatt og venter på meg... Thyra sover heldigvis nå...Takk for all støtte og gode råd:-))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Ja nå skal vi surre til alle innleggene, så blir du sittende til langt utpå morgenkvisten.
Reveenka Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Har nettopp vært og servert litt nattmat, og det står altså tre uleste innlegg her når jeg kommer tilbake - men jeg skal prøve å få det siste ordet på kveldens tråder før jeg legger meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå