Gå til innhold

Tar en pust i bakken jeg...


temasti - vil ikke ha nr 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

og når jeg kommer tilbake vil jeg ikke se noe av at jeg har siste ordet på alle trådene.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er grei, tror jeg skal køye snart jeg.

Skrevet

Jeg er nødt om å henge opp ei klesvask... Da blir det vel bare surr for meg etterpå tenker jeg:(

Skrevet

Vinglasset står fortsatt og venter på meg... Thyra sover heldigvis nå...Takk for all støtte og gode råd:-))

Skrevet

Ja nå skal vi surre til alle innleggene, så blir du sittende til langt utpå morgenkvisten.

Skrevet

Har nettopp vært og servert litt nattmat, og det står altså tre uleste innlegg her når jeg kommer tilbake - men jeg skal prøve å få det siste ordet på kveldens tråder før jeg legger meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...