Gå til innhold

Hyttetur.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på hyttetur langt oppi fjellet. En super koselig hytte UTEN vann og strøm. Har en baby på 4,5 mnd som får mme og grøt. Har noen tips om hvordan det er lettest å tilbrede mat på en grei måte?

Hmmm,koke vann på termos å ha klart kanskje? Er det noen fjellgeiter her,med erfaring rundt dette?

Å hvordan i huleste skal jeg overleve uten dusj i 5 dager?

Juhuuuuu som jeg gleder meg,hehe! Ikke noe sympati fra gubben når det gjelder det....er prippen da skjønner dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke dratt for å være ærlig. Altfor mye styr med en så liten baby. Du må jo bære masse vann og koke vann hele tiden da. Du kan ikke ha samme vannet i fem dager på termos.

Skrevet

Ikke noe problem det da.Var på hytta i sommer vi da var snupp 6 uker og jeg ammer ikke. Kokte vann og lagde tre flasker i slengen og varmet de i kokende vann.Babyen din har vel såpass rutine på spisingen så du vet sikkert sånn ca når h*n skal spise og da er det jo bare å være forbredt.

Reis på tur dere og kos dere.

Skrevet

Takk for svar begge to. Har vært litt i tvil,men syntes det er litt leit og måtte avlyse for da blir storebror lei seg.

Vi finner nok helt en løsning. Skal reise med et vennepar som har baby på 7 mnd og de har vært mye på hyttetur.

Sant som anonym sier. Vet når han skal ha mat og han sover fra 19 til 08 så trenger ikke å styre med mat om natta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...