Gå til innhold

Bebisen min foretrekker mageleie...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 8 mnd og ligger nå mer og mer på magen. Dette stresser meg litt, pga faren for krybbedød. Men er det andre som lar bebisen sin ligge slik likevel? Han er jo større nå, like før han krabber osv.... Umulig å passe på han hele natta!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter jeg, og håper på svar... vi har akkurat samme problem, men hun krabber allerede her da... så hun er overalt i senga iløpet av natta og jeg sover nesten ingenting.........

Skrevet

og ja jeg har prøvd babysafe, men hun klarer å snu seg i den og jaggu...

Skrevet

Jenta mi har foretrukket å ligge på magen siden hun var 1 mnd gammel. Roet seg ikke ellers, og klarte ikke sove ordentlig. Tok dette opp på helsestasjonen, og min helsesøster sa at det var jo ikke å foretrekke, men babyer er jo foreskjellige, så jeg måtte jo la henne få lov. Så på dagtid har jeg latt henne sove på magen, og om kvelden har jeg snudd henne etter hun har sovnet godt. Nå er hun straks 6 mnd, og jeg lar henne sove som hun vil. Hun snur seg greit begge veier, og har hørt fra helsestasjonen at når de er "så store" at de kan det, skal man la dem sove slik de ønsker ihvertfall.

Skrevet

Er ikke faren for krybbedød sterkt redusert ved 6mndrs alder??

 

Min snur seg også over på magen, han er 6mdr i dag! Jeg snur han før jeg legger meg, men han snur seg sikkert igjen i løpet av natta.

 

Når de kan rulle fra mage til rygg og tilbake igjen har jeg hørt de kan få ligge på magen, min freier ikke rulle fra mage til rygg enda, derfor er jeg litt forsiktig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...