Gå til innhold

Kinogjengere...

temasti - vil ikke ha nr 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har som mål å komme meg på kino i løpet av september... Hvis jeg rekker bare en film på kino i år... Hvilken film bør jeg se?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er den rette til å svare!!! Helt klart! For jeg var sist på kino julen -04....

Skrevet

Du er jo værre enn meg!!!!!

Skrevet

Jeg og, for jeg har nettopp vært på kino med storebror.

Vi så "biler". Vet ikke helt om det var i de baner du tenkte.

Skrevet

Jeg er så til de grader ute å kjøre på kinofronten for tiden at jeg ikke engang vet hva slags bane du da snakker om... Hva slags film er det?

Skrevet

Hvis du ser litt lenger ned, vil du se at Strikkballen har anbefalt en film.

Skrevet

Cars.. Tegnefilm med snakkende biler i hovedrollen.

Tror det er samme produsent som Nemo.

Skrevet

Jeg hadde også tenkt å komme meg på kino i år med gubben, men etter å ha prøvd å forsere vanskelighetene med gullets matnekt kombinert med barnevaktmangel, tror jeg vi venter til dvd'n kommer - har lyst til å se "Dead mans chest" (Pirates of Caribbean)...

Skrevet

Sist jeg var på kino, så jeg ""gråtass og hemmeligheten på gården"... Nå har vi den på dvd også; jeg tror jeg kan hvert kremt utenat.

Skrevet

Jeg og ville gjerne se Biler... men 5-åringen sa: Det er en guttefilm mamma... Du og Leah skal være hjemme!!!

Skrevet

Vi har 1èrn på DVD.... har ikke sett den ennå!

Men jeg har sett Istid og Nemo 1 456 003 ganger...

Skrevet

Nemo er konge!!!!

Skrevet

Kan si det sånn at det synes at vi er småbarnsmødre. Barnefilmene kan vi nesten på rams, men når vi skal anbefale voksenfilmer detter vi litt ut.

Skrevet

Ja... og siden jeg vet at jeg har ramla ut spurte jeg her... burde kanskje ha presisert at jeg ville se en voksenfilm... Men da hadde vel denne tråden vært endel kortere!

Skrevet

Jepp... det er eneste fisken jeg liker og!!

Skrevet

¨På lokalkinoen i bøgda hær går nå: Biler, Uro, The Break Up og Nynnes dagbok. De to siste kunne jeg faktisk tenke meg å se... Nynnes dagbok er dansk film i sjargongen Bridget Jones dagbok...

Skrevet

Ja de to siste høres ut som noe... hvordan skal jeg få lurt kjæresten til å tro at filmen inneholder mye hjernedød action, mon tro, slik at han blir med?

Skrevet

Å vende tilbake! Å vende tilbake! Å vende tilbake! (Eller Brokeback Mountain, eller Matchpoint - hvis de går på en kino i nærheten)

Skrevet

Uuups, ser at kjæresten skal være med. Da trekker jeg tilbake alle forslagene, ihvertfall de to første! Å vende tilbake er typisk kvinnefilm, Brokeback M handler om to homofile cowboyer, og mange menn får jo grøsninger av bare tanken på homser, så det går kanskje ikke så bra.

Skrevet

Ja hva er det med menn og homofile??? De får jo grøsninger bare det nevnes... Forøvrig... min kjære bare lo da jeg foreslo den filmen. Han som vanligvis er med på det meste. Blant annet så har han vært med meg på Aerobic og Linedance.... Da burde han jammen stå ut med en liten cowboyfilm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...