Gå til innhold

Hjelp, hva kan jeg spise???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungen min på snart 7 uke er plaget med luft i magen. Har veldig vondt av og til. Har gått til refleksolog, og det har hjulpet, men jeg passer også på hva jeg spiser. Så nå har jeg lest og funnet ut at jeg ikke kan spise f.eks, kål av alle slag, løk,sterkt krydder,appelsiner, druer, epler, juice,pærer...... Så nå holder jeg meg unna frukt og grønnsaker utenom banan og gulrøtter. Spiser brød, men problemene er middager.... Alt er det jo noen av disse ingrediensene i. Begynner å bli lei pølser, snitzel og ris. Så har jeg sååå lyst på noe sundt å spise, men vil ikke gjøre lillegutt vondt. Nå har jeg mest lyst å bare kutte ut ammingen og gå over til mme. Har dere noe forslag til middager jeg kan ha? Helst enkle middager, for jeg liker ikke å lage mat.Har også lest at en bør kutte ut melkeprodukter, men det har jeg ikke gjort ennå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt beste råd er: Drikk Fennikel te, det hjalp veldig på vår gutt.

Skrevet

Hei.

Jeg har en datter som har hatt masse vondt i magen. Jeg har ikke spist de vanlige tingene som kål, løk og sterkt kryddret mat. Har også holdt meg unna juice da det er sterkt for magen. Mitt barn reagerer veldig på melke mat. De sier det og egg er det værste. Jeg har ikke spst melkemat siden hun var 2 uker gammel. Nå er hun 3 mnd. Skal til barnelege på tirsdag for å teste henne for melke allergi ol. Har drikket fennikelte fra dag en. Har gitt henne minifom dråper før maten, samt gi henne pulveret inn i melkesyrebakterie tbl og fått homopatiske medisiner. Dette har hjulpet best. Vet det ikke er lett, men skal love deg at det ikke er vanskelig å holde seg unna mat når en ser hvordan det påvirker barnet. Hun skrek fra morgen til kveld. Gjør ikke det nå.Får bare prøve å kutte ut melk.. Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...