snuppi2 Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Lurte på om noen har erfaring av vilket ulltøy som är bäst? Tänker på body, strømpebukse, lue og evt pysj... Har förstått att nøstebarn är populärt, men det kostar ju sååååå mye.. Noen billigare alternativer kanske??
snuppi2 Skrevet 15. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2006 ok. I vilken butik selges Janus då?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 er VELDIG førnøyd med de fra Cubus, billig, og har et tynt mykt bomullslag innvendig! Kommer til og kjøpe alt ulltøy til vinters der!
Ranveig R Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Vi har prøvd litt forskjellig. Tom&Trine-bodyar frå Sparkjøp synest eg er veldig gode. Dei har ein type som det er litt hals på - kjempegreitt når det er kjølig. Safa sine strømpebukser og sokkar (også kjøpt på Sparkjøp) likar eg godt. Leikedressen i Regnbue-ull frå Janus er heilt fantastisk. Desidert det mest brukte klesplagget til småen (får kjøpt hos OBS i alle fall). Har leita etter nattdrakt i ull som er billigare enn Nøstebarn sine, og i dag fann eg ein i Janus Babyull på OBS. Kosta 229,- og fins frå str. 60 og oppover, i alle fall til 90. Har ikkje prøvd Cubus sitt ulltøy med bomull inni, då forsvinner liksom litt av poenget meiner eg. Derimot så har vi ein "vanleg" ullstilongs frå Cubus, men den synest eg ikkje er god i fasongen i det heile tatt. Den blei veldig "slapp i fisken" etter eit par vask.
Gjest mphs Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Coop obs har billigst janus ulltøy men har du ikke en butikk i nærheten av der du bor kan du bestille på www.krabaten.no
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 15. september 2006 #7 Skrevet 15. september 2006 Har dere begynt med ulltøy allerede? Her er det varmt nå om dagen, men de dagene det har vært surt har jeg lurt på å bruke det, når begynner dere(temp, vær)? Vi har janus tror jeg fra bogerud, gave fra oldeforeldre to-tre år på rad. men tror jeg skal kjøpe noe fra spar kjøp og noe fra bogerud, jenta mi vil ha rosa seff, og det har de hvertfall janus på bogerud! men sjekk at det dere kjøper er ekte ull da! kjøpte noen sokker som var bare 68%!!!
Luca Skrevet 15. september 2006 #8 Skrevet 15. september 2006 Jentene her har det meste av ulltøyet fra Nøstebarn, og syns det er virkelig supert. Men inspirert som jeg blir her inne har vi kjøpt noen sett til de fra Tom&Trine. De virket fine(og var i en fiiin rosafarge, og har du kledd barnet ditt i naturhvitt hele vinteren så er rosa supert:-), så so far fornøyde. Men i dag oppdaget jeg at en av bodyene raknet på skulderen til snuppa på 2, så nå vet jeg ikke helt. Mulig det bare er tilfeldig, men kjedelig hvis det rakner så fort. Så det gjenstår å se med det andre derfra:-) Ellers så har hun på 2 også en del fra Prinsesseull fra Janus som vi er veldig fornøyde med. Var en tur på Barneverden i dag, og så de hadde fått inn mye. Hele dresser, mange deler osv. Dette er nok kanskje billigere på Obs som Ranveig sier. Dette andre kan vaskes hardere enn Nøstebarn sitt kan, så det e jo en fordel....ihvertfall til større barn.
Ranveig R Skrevet 15. september 2006 #9 Skrevet 15. september 2006 Brukar ull nesten heile året vi, med unntak av når det er så varmt at småen har på seg "soldress" eller sit i berre bleia... Det er sant at ein heil del av spesielt sokkar er langt frå rein ull, så det må ein vere litt obs på.
Mulle :) Skrevet 15. september 2006 #10 Skrevet 15. september 2006 Er super fornøyd med tom og trine ulltøy.. Til jenten på 5 år bruker vi en del ullmax.. Må bestilles.. MEn jeg kjøper det gjennom håndballaget mitt... Burker ullmax til meg og sambo også
3 prins på vei Skrevet 16. september 2006 #11 Skrevet 16. september 2006 Liker best ulltøyet fra Nøstebarn til de minste som ikke er så aktiv, men ligger mye i ro. Gutten vår på snart 5, bruker både nøstebarn, og Janus....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå