Gå til innhold

Tre blodtråder - hva er det et tehn på???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har IKM i dag og pleier vanligvis å få tantebesøk ganske tidlig på dagen. Sitter her og har ikke sett noe til tanta enda. Har siden i går kjentes ut som om hun skulle komme hvert øyeblikk.

Var på toalettet nå og da hadde jeg masse kremete grå utflod. Da jeg tørket meg kom det mer grå utflod, men men 3 tynne blod"tråder" i. Tørket meg mer for å se etter om det var tanta - men niks, ikke noe mer. Dette har jeg aldri opplevd før. Får enten masse brunt blod, eller masse rødt blod liksom. Ikke noe grå utflod. Bare sånn: "Her er jeg". Noen som har opplevd dette?

Kan dette bety at jeg endelig har lykkes?

Beklager at jeg er anonym nå, men har prøvd SÅ lenge og blir gjenkjent av mange her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo være en såkalt festeblødning da:) men da har du IKKE ikm i dag..er du sikker på når du hadde el da?

Men vanskelig å vite for oss andre...det kan være forsiktig spotting...?

Forestn..om dere har prøvd lenge så vet vel folk det fra før? hvorfor anonym?

Skrevet

Ja jeg tok El test og temper hver dag så jeg vet at jeg har IKM i dag. Er litt flau over å ikke vite om dette kan klassifiseres som spotting.... (rødme). Derfor velger jeg å være anonym. Er i 12 pp og har aldri spottet før jeg har fått tantebesøk. Går fra null til "her er jeg" alltid. Er over 30 år så derfor er det vel litt pinlig at jeg klamrer meg til håp om at jeg er gravid... Og at dette ikke er spotting. For det var jo liksom som 3 små nerver... Bittesmå tråder... Som var røde. og de smittet liksom ikk over i utfloden - bare lå der og var røde....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...