Gå til innhold

OOOOOOOO, fantastiske fredag!:)))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjemme alene (gubben har vært på jobbtur noen dager, kommer i morgen), ungene sover, TVn slått på, laptop i fanget (jaaaaaa - han har lagt igjen den hjemme!! Husmorbonus!), rødvin som venter på kjøkkenbenken - kan man ha det stort bedre?

OK - huset er uvasket og langt fra ryddig og jeg har klær i vaskemaskina, men det skal jeg gi f... i noen timer nå!

Avslapning venter!!!!;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat sånn er det her også, minus rødvinen - og gubben sitter i sofaen her, da - men ellers likt!

Vi får kose oss, tror ikke vi er så mange her i kveld, de andre skulle ut å bruke de nye støvlettene sine c",)

Skrevet

Blir ikke noen snærtne støvletter her i gården i kveld, nei!:))

Men lurer på om jeg skal ta`n helt ut i kveld og hive en frossenpizza i ovnen. Har sååå lyst på no snacks, men gidder ikke lage noe!

Skrevet

Jeg har verken rødvin, nye støvletter, godteri eller gubbe hjemme. Dessuten har jeg ecoli i drikkevannet og så svei jeg ferdigpizzaen min i stad.

;-p

Skrevet

Men kanskje jeg skulle kaste over en kald colaboks og noen punsjknapper c",) ? Har prøvd før, men Attpåklatten:-) greide ikke å ta i mot... (skylder på henne, jeg. siden jeg vet at hun ikke er her i kvled og kan motsi meg c",) !!!

Skrevet

Jeg skulle bare ned å sjekke guttungen som sitter på sin nye pc. Måtte bare innom dib en liten tur.

Ellers så sitter gubben og jeg med vært sitt glass rødvin, ute på terassen. Lys på bordet... og jett hva han gjør... jo han spiller tetris på min nye mobil.... vi kunde selfølgeli ha brukt det på kjærestetid da... har jo vært på kurs og greier:-)))

Thyra ligger å gaper (skriker) i sin seng... hun har tørr bleie, er mett hun er kun en sellskapsyk gullunge med lakansskrekk:-)) Smiler som bare de, når vi kommer opp til henne... Gir henne 5 min til, så går jeg opp til henne... Hva skjer??? Får et kjempesmil...

Skrevet

Da håper jeg at du ikke svidde den så mye at den ikke kan spises - litt svart på kanten går bra det, sjø!

Nå MÅ jeg sette på stekeovnen, får vann i munnen av å skrive ordet "pizza".:))

Skrevet

Jeg har direktelinje til Attpåklatten så du er nok ute på tynn is... Dessuten prøvde du å kaste noe til meg her forleden også... sa du... men det kom ingenting! Enten kaster du utrolig dårlig ellers så bare skryter du... kanskje det egentlig er du som sitter og knasker på villris hele tiden mens du sier det er godteri...

Skrevet

Jo, jeg svei den så mye!

Skrevet

Oooops, avslørt! Jeg er nok dårlig på å kaste - så vi får "gjøre det på lat", som vi sier her i huset!

Men villris - nei, det var ikke meg - tror det var Snulder, jeg c",)

Skrevet

Oi.

Ok - da håper jeg du har en til i frysern!

Skrevet

Gjøre det på lat er nok bedre for blodsukkeret mitt også!

Det minnet meg forresten om noe pappa ertet oss med da vi var små... Da vi hadde noe ekstra godt pålegg pleide han å erte med at det måtte brukes som skyvepålegg... Vi måtte bare lukte på det og skyve det bortover brødskiva etterhvert for vips!!! bruke det på neste skive også. Jeg gikk fem på og var like frustrert hver gang!!! (Nesten ikke noe glad i mat!)

Skrevet

Da er redningen ostesmørbrød, eller kanskje sånne med pesto, tomat, skinke, hvitløk/løk og ost som skal stå noen minutter i stekeovnen - hva heter det igjen? Ikke ciabatta, men noe som ligner? Herrefred, jeg husker så dårlig noen ganger....

Sånne er hvertfall veldig gode!

Skrevet

Nei det har jeg ikke... Men slankekuren gikk i vasken da jeg elegant og uten å tenke meg om særlig lenge stupte ned i potetgullposen... Og "Raaaaap", UNNSKYLD!, nå er det ikke mer potetgull igjen! Jeg er hvertfall ikke sulten mer for å si det sånn...

Skrevet

Nå som jeg først har fylt opp magen med sukkerfritt dia-godteri fra apoteket, masse sunt vann påfulgt av en hel pose med potetgull... nå kan jeg bare fortsette løpet ut... Kom med alle mattipsene jenter... Starter slankekuren igjen i morgen...

Skrevet

Bruchetta(staves det sånn?) heter det, sier gubben - det er han som pleier å lage dem til meg - snille mannen!

Skrevet

Mmmmmmmmmmmmmm det hørtes ikke så værst ut!!

Skrevet

Slankekurer er vel egentlig fryktelig oppskrytt? Jeg blir i fryktelig dåelig humør av dem, og så greier jeg ikke tenke på annet enn snop(jeg er en uforbederlig godtegris...).

Leste en gang at Kari Jacquesson sa at det var bedre å legge til noe enn å trekke fra noe - så da er det lettere å feks begynne å trene, og når det har gått noen uker og treninga er sånn nogenlunde på plass, så kan man begynne å feks redusere på snop eller fet mat eller, ja, sånne ting. Synes å huske fra den gangen jeg var et skikkelig treningsfantom(før jeg fikk barn...) at trening også regulerte appetitten på snop, og at jeg fikk lyst på sånt som var sunt...

Problemet nå er vel egentlig at det aldri fins tid igjen til mine treningsprosjekter. Opp som en bjørn og ned som en skinnfell, er mer talende for situasjonen her... c",)

Tror jeg tar meg en punsjknapp til, jeg!

Skrevet

He,he,he, GJETT om jeg kjenner igjen den følelsen!

(Men guuuuuuud så godt det er med de 5 første munnfullene!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...