Gå til innhold

sure oppstøt? Hjelp! (samme som på skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 2 mnd gammel baby har i det siste hatt noen veldige skriketurer. Først trodde vi det var kolikk, men har nå begynt å lure på om det kan være sure oppstøt. Det kommer en slags lyd i halsen hans, så svelger han og så skriker han. Han romler ufattelig mye i magen når han får mat. Noen som har vært borti lignende? Eller er det kanskje bare luftsmerter han har? Synes så synd på han når han har vondt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Refluks? Er han gladere oppreist enn liggende?

Skrevet

Jeg trodde de gulpa mye da, det gjør han ikke i det hele tatt... Han liker seg best liggende på magen på min mage.

Skrevet

Det finnes også "silent refluks", de gulper ikke. Men det er vanlig at de roer seg rett ved et måltid, og så blir det leven 20min etter endt måltid igjen. Og ofte liker de altså å være godt oppreist. De må ta en slags syreprøve i spiserøret for å vite sikkert. Snakk med legen om det!

Skrevet

Det som er så rart er at han er kjempesulten, men noen minutter ut i måltidet begynner han å skrike, selv om han vil ha mer. Virker som han ikke klarer det, at det gjør vondt å spise. Det er mest det nest siste og det siste måltidet dette gjelder.

Skrevet

haddde det vi også.. kjøpte NESTRAGEL på apoteket.. hjelper mot sure oppstøt, gulping og brekkninger.. helt ny verden her etter det, fantastisk middel :) blander det i flaska.. helt genial. hvs du ammer-spør på apoteket, utrolig hvor mange hjelpemidler det finnes og hvor mye de kan der..

lykke til :)

klem

Skrevet

Takk for råd, det skal jeg prøve. Stakkar sønnen min, får både maltextrakt og Fennikel te i melka allerede... må jo smake litt rart den melka hans :)

Skrevet

Må jeg snakke med hs først, eller er dette helt ufarlig?

Skrevet

det er helt ufarlig og trenger ikke rådføre deg med hs. det er ikke noe farlig, jenta mi smiler like godt, og har ikke gitt noe tegn på noe negativt. helt ny verden og fantastisk!! prøv!! koster 80 kr for en boks:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...