Gå til innhold

Hvor mye jobber dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare litt nyskjerrig etter alle kvasse innlegg om tidsklemmer, lønn og tid hjemme med barna...

Hvor mye jobber dere som er her inne?

 

Jeg jobber 80 % -fri hver fredag.

 

-Dog mye avspasering (pga. hjemmekontor på kveldstid) som gjør at jeg i gj.snitt har fri 1,5 dag i uken

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber i 100 % stilling som sykepleier, med arbeid hver 3. helg og skiftarbeid. Slitsomt, men jeg fikk ikke 70 % stilling som jeg ønsket. Har søkt på div stillinger nå da i redusert stilling, orker ikke dette stresset når snupp er så liten....

Skrevet

Jeg er 100 % hjemmeværende og trives veldig godt med det :)

Skrevet

Jobber dessverre 100%, skift arbeid og 3 hver helg, det går jo greit, men kunne tenkt med å være sammen med gullet mitt mere. Har dessverre ikke råd til noe annet for tiden.

Skrevet

er fulltids student, 17 timer i uka.

helt supert nå som lillegutt fremdeles er så liten! :)

Skrevet

Jobber 100% - og er derfor ikke så mye innom her lenger :-)

Trives godt med det. Pappaen starter seint på jobb og leverer i barnehage og jeg er morgenfugl på jobb og henter. Vi bor nærme både jobb og barnehage, så her har vi egentlig veldig gode dager. Jentungen er også fornøyd med sitt nye liv i barnehage (var 16 mnd da hun begynte).

 

Var veldig spent i sommer på hvordan det skulle bli, men konklusjonen er så langt at dette er bra for oss alle tre.

Skrevet

er hjemmeværende 100% og trives med det! ved siden av tar jeg etterutdanning på internett!!

Skrevet

Fra jenta vår var 1 år til hun var hun vart 2 år no har jeg jobbet 50%, men bare ettermiddagsvakter og 3 hver helg slik at vi har hatt henne hjemme. Venter nr 2 i februar så no er jeg begynt i 100% (sykepleier)for en periode, mens hun har 80 bhg.En helt anna kvardag ja... kjempeglad for at vi har hatt det ex året "hjemme"...

Skrevet

Hjemmeværende husmor noen måneder til, deretter 50 % stilling.

Skrevet

Jeg jobber også 100% stilling - men har heldigvis en litt fleksibel arbeidsgiver :-)

HAr også hjemmejontor - så jeg jobber ofte litt på kveldstid - så kan jeg ta litt fri på dagene innimellom :-))

 

Skrevet

Er sykemeldt pga bekkenløsningen som ikke vil forsvinne og har snuppa mi hjemme med meg :)

Skrevet

Jobber 80 % - fri hver fredag. Det er kjempe deilig. Begynte å jobbe for en mnd siden. Har gått hjemme fram til gullet var 19 mnd.

Skrevet

jeg er fulltid student. siste året på skole nå. i tilegg har jeg jobber jeg annenhver helg på en bensin stasjon. det er mest kveldstid så lillemor sover. syns det går greit å ha det sånn lillemor trives i barnehagen så det går greit, men skal innrømme det blir deilig å bli ferdig med student livet å forhåpentligvis få meg en jobb hvor jeg har fri når jeg er ferdig for dagen og slippe å bruke kveldene på skolearbeid

Skrevet

Jeg jobber 80% fram til 31.12.06.Må da begynne å jobbe 100% igjen. Synes det er godt å ha en dag i uka hjemme med mud gullungen min. Vi har da valgt onsdagene hjemme for å få et avbrekk midt i uka, for at ukene ikke blir så lange. De andre dagene er han i barnehagen fra ti på åtte til ti over fire. Synes at han har laaange dager, er stakkers den siste som blir hentet:(

Skrevet

Går hjemme et år til og er glad for det. Blir noen dager med speilegg og enkel middag men hva gjør vel det...:)

Skrevet

hei Torch

 

vet ikke om du husker diskusjonen vår vedr om jeg skulle ta hun ut av barnehagen og gå hjemme et år til eller ikke....ville bare si at jeg bestemte meg for å droppe barnehagen og bli hjemme siden jeg fikk innvilget et års ulønnet permisjon...og gjett om jeg er glad for det! kjempelettet og vi er innstilte på å klare oss med mindre penger et år og kose oss sammen med datteren vår.

Skrevet

Gått ned til 80% stilling slik at jeg slipper alt det jaget om morgenen med 2 små som skal avgårde. Jobber hver dag 9-15, passer oss ypperlig :)

Skrevet

Jeg er hjemmeværende, men barnet vårt er i barnehage fra 9-15 hver dag. Utrolig deilig! Hun elsker å være i barnehagen og jeg får gjort masse husarbeid - og har alltid overskudd til tullemor. Det er veldig deilig, men denne situasjonen varer nok ikke evig, blir enten jobb eller studier etter jul desverre...

Skrevet

Fulltidsstudent (sykepleie) + 30 % stilling utenom

Skrevet

Jeg jobber 55%. Fikk meg ny jobb etter permisjon fordi jeg ikke fikk redusert stilling på den gamle jobben. Har nå 4 min å kjøre til jobb og barnehage rett i nærheten.

Skrevet

47% på natt som sykepleier. Går 3 netter hver 3 helg, og 2 i ukene. Så ar jeg fri 1 uke mellom hver jobb-periode. Passer meg utmerket!

Skrevet

No er eg heime fødselspermisjon med snuppa på 22 mnd og babyen på 3 veker.

Før det jobba eg 100% i turnus, og det var jammen stritt. Når eg skal begynne igjen etter permisjonen blir det iallefall ikkje meir enn 80 %. Storesøster er heime med meg og babyen, travelt, men er glad for å kunne vere sammen med ho no når ho er liten.

Skrevet

når jeg begynner å jobbe, skal jeg jobbe 60 %.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...