Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Jeg sluttet med p-pillen cerette for 4-5dg siden. pga mye tull og mens og groms..... Nå er jeg veldig øm i magen og idag kom det ut helt blankt langt og tykt slim....???.. HVA?? noen som vet..... Er litt redd jeg men nå er det jo helg og legen er ikke på jobb. Anonym
Gjest Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 eggløsningsslim? siden du er øm i magen kan det jo tyde på en rask eggløsning etter pille-slutt. hvis du er redd kan du jo også ringe legevakten.
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Dette er nok bare eggløsningsløim som hun sier ovenfor her.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 tusen takk ble litt roligere nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå