Gå til innhold

HJELP MEG ..... OM NOEN KAN....................


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Jeg sluttet med p-pillen cerette for 4-5dg siden. pga mye tull og mens og groms..... Nå er jeg veldig øm i magen og idag kom det ut helt blankt langt og tykt slim....???.. HVA?? noen som vet.....

Er litt redd jeg men nå er det jo helg og legen er ikke på jobb.

Anonym

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eggløsningsslim? siden du er øm i magen kan det jo tyde på en rask eggløsning etter pille-slutt. hvis du er redd kan du jo også ringe legevakten.

Skrevet

Dette er nok bare eggløsningsløim som hun sier ovenfor her.

Skrevet

tusen takk ble litt roligere nå

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...