Gå til innhold

hur skall vi klara en sen abort?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi står framför en sen abort. Vår lilla flicka har visat sig ha kromosom-fel som gör att hon inte kommer att kunna fortsätta leva. -Hur kan vi förbereda oss på födseln av ett dött barn? det är i vår värld svårt att förstå hur vi skall klara av det rent psykiskt. Vi önskar tips o tankar från någon som varit med om det.

Kram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trist å høre om deres situasjon.

 

Prøv å spør på det forumet som heter Sen Abort. Der har de desverre gjennemgått det dere skal til å gjennemgå. De har bedre peiling enn oss her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettop vært igjenom noe av det samme en liten jente med kromoson feil, der svangerskapet ble avbrutt i 26 uke.

Historien ligger lengre ned her :Historien om IDA MARIE, les den det er min historie.

 

DEt som har hjlpet oss,er at vi var hos coach før fødselen og fikk luftet tanker og føleser, gutter og jenter reagerer og tenker forskjellig i en slik situasjon, vi var veldig åpne om det vi snakket med alle om det. Jeg hadde besøk av venner på sykehuset både før og etter fødselen. Vil de se babyen din la dem se henne, du kommer til å være så stolt av henne.

Jeg kjøpte en dukke pysj i str 30./35 cm Vet jo ikke hvor langt du er på vei, men det var hyggelig å se henne med klær på.

 

Ta MASSE bilder, vi tok mange men det er bare noen få som er fine, de vi tok første dagen ble ikke så fine som de vi tok dagen etter fordi hun endret litt farge o ble mere forgen dag nr to. Vi fik fot og håndavtrykk og det er også et veldig kjært minne for meg.

 

Gi henne navn og bruk det, hun er en persom og har vært her selv om hun ikke får bli her..

 

Takk ja ti å snakke med sykehus presten, vi er ikke spesielt kristne men han nevnte hverken gud eller jesus med ett eneste ord, men det ga oss mye..

 

Takk ja til all hjelp dere kan få.

 

Nå er det 11 uker siden for min del og jeg må innrømme jeg har noen veldig tunge dager nå.... det går veldig opp og ned, 2-6 uker etter hadde jeg det helt greit... men så komer det litt tilbake og spsielt nå rundt termin..

 

Føler med dere i denne vanskelig tiden, og ønsker dere lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...