Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Må bare spørre jeg. Jenta mi er 9 mnd nå, og utrolig kosete. F.eks. hvis hun sitter ved siden av oss og spiser. Da strekker hun hendene ut og er ikke fornøyd før jeg gir henne en klem og en kos. Hun må helst ta på meg hele tiden. Når hun har lekt på gulvet en stund må hun bort for å få en kos. Om morgenen kan vi ligge i en time bare og kose og gni ansikt mot hverandre, skikkelig klemme Hvis hun våkner om nettene, så må hun også ha kos. Etter litt kosing i sengen vår er det bra for henne og hun sovner fint i sin egen seng igjen. Når jeg tar henne opp fra gulvet, vognen, bilen etc. får jeg alltid en god klem, hun legger alltid hodet sitt mot skuldrene mine for å kose. Når hun har sittet hos pappaen en stund, må hun tilbake til meg for å kose. Hun sutrer til hun får kosen sin... Har jeg fått en skikkelig kosejente eller er dette helt "normalt"? Førstejenta mi var ikke slik. Det er kun med meg hun er slik, ingen andre. Litt skeptisk til å sende henne i barnehage etterhvert....men det skal vel gå. Lurer i så tilfellet på hvorfor hun er slik? Hun har alltid fått kos når hun vil og har vært slik så lenge jeg kan huske. Og veeeeldig mammadalt! Så, er deres barn slik? Må legge til at utenom når hun koser, så er hun nysgjerrig slik et lite barn skal være
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Hehe så koselig. Vet ikke om dette er normalt men gutten min er ikke slik. Han er ti måneder snart. Han har akkurat begynt og gi meg våte susser av og til, men liker ikke og f.eks ligge i sengen eller sitte på fanget og kose. Nabojenta er to og en halv måned eldre har akkurat begynt og bli kosete og legger seg ofte inntil moren for å få kos, men har ikke alltid vært slik. Tror nok barn er veldig forskjellig slik, og tror ikke du trenger bekymre deg så mye.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Det er nok normalt ja:) Like normalt som å ikke være særlig kosete:) Babyer er forskjellige, akkurat som voksne. Så bare kos henne ekstra mye du. Gutten min er også veldig kosete og mammadalt. Han vil særlig kose ofte når han sitter å leker på gulvet. Da snur han seg mot meg å straker armene mot meg. Og hvis jeg står å gjør noe annet, åler han seg ofte mot meg for å gi kos, eller skriker (hvis han ikke orker å åle seg) til jeg kommer å gir han kos. Syns det er veldig koselig jeg:) Det er jo deres måte å vise at de er glade i oss på
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Gullgutten min er forresten 8 mnd.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Takk for svar. Grunnen til jeg spør er vel egentlig hvordan hun blir når hun blir større. Koselig med masse kosing da selvfølgelig, men hun må jo snart godta andre enn mammaen vel? Hvis pappaen har henne så sutrer hun til hun får komme til meg. Har hatt barnevakt en gang og det gikk ikke så bra med legging etc. Ropte på mammaen sin som vanlig. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå