~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Da jeg byttet til skatteklasse 2 endte jeg opp med å få frikort..Men så har jeg hørt at det er så mange som brått får skattesmell året etter? Så da lurer jeg kanskje på om jeg skal be de trekke litt i skatt likevel..Sykt kjedelig å brått ende opp med DEN smellen...ligger ikke akkurat til rette for det i økonomien..:/
winneboo Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Jeg får ihvertfall igjen hver rubbel og bit jeg betaler skatt av OS. De sa til meg på TK at den er skattefri men eg velger å trekke litt skatt fordet.
Gjest Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Jeg har aldri blitt trukket skatt av OS, og alltid gått i 0,- med OS som eneste inntekt. Men aldri hatt noe frikort..
aman32 Skrevet 16. september 2006 #4 Skrevet 16. september 2006 Jeg har altid betalt skatt av OS har hadt full OS i 5 mnd ellers redusert pga jeg jobber.så da vil det si at jeg får mye penger i gjenn på skatten neste år da? jeg har bet ca 1000 kr i mdd i skatt av OS....
Galskapens overhode Skrevet 17. september 2006 #5 Skrevet 17. september 2006 Samme her.. Får alltid tilbake all skatt jeg har blitt trukket av os. Nå trekker ejg 200 kr pr mnd av os.. Pengene jeg får igjen neste sommer er mine "feriepenger" Hadde aldri klart å legge av så mye pr mnd selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå