ettbarnsmammaen Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Jeg burde kanskje skifte jeg også, er jo absolutt okke gravid lenger (selv om det kanskje kan se sånn ut...?!?) På den annen side har jeg brukt det så lenge nå at jeg begynner å identifisere meg med det. Tror jeg beholder det litt til, jeg! :-D
Reveenka Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Det er bra - jeg håper ikke aller skifter på en gang, for da mister jeg kontrollen her... c",) Det er en stor nok utfordring å holde rede på hvem som hører til Follogjengen, og hvem som er Asker-og Bærumsfruer her... Dessuten så mangler jeg tydeligvis oversikten over den siste Romeriksberta også c",) !
ettbarnsmammaen Skrevet 15. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2006 Men du må da ikke glemme Oslogjengen! Det er der jeg hører hjemme!
Reveenka Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Ja, der ser du! Jeg klarer ikke fler utfordringer, da går det galt...c",)!
ettbarnsmammaen Skrevet 15. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2006 Hvor hører du hjemme, da?
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Jeg hører til både i Oslogjengen og i Follogjengen... Dessuten kjenner jeg de i Asker&Bærumsgjengen... Follogjengen har også medlemmer fra Oslo, Akershus nord og Østfold... Hvordan går det nå, Reveenka?
Ronja65 Skrevet 15. september 2006 #8 Skrevet 15. september 2006 Ikke bytt!!!! Jeg gjorde det av et uhell var på bim... Skulle bare legge inn barna. Vips klåfingra greide og bytte nick i tillegg...:-)
Reveenka Skrevet 15. september 2006 #9 Skrevet 15. september 2006 Jeg føler at det blir litt mye, men jeg prøver å holde maska...! c#,)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 15. september 2006 #10 Skrevet 15. september 2006 Har egentlig lurt på å få fjernet 2 tallet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå