Gå til innhold

Hvordan avvenner man en 2 åring da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forsøkt tusen gang, men han bare tar seg til rette, og det nytter ikke å ha bh på seg.... men nå er jeg kjempe kjempe lei!! vil ha puppene for meg selv nå:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si nei, dra ned genseren og gå fra ham.. ikke værre enn det.

Skrevet

ja, går vel ann å gjøre det sånn:-) men har gjort det så mange ganger og han HYLER hver eneste gang:-(((

Skrevet

Har dessverre ingen råd, men jeg kan tenke meg at det ikke er så lett. Stakkars lille, det er sikkert den beste formen for kos og trygghet som han vet om.

Kanskje noen inne på Ammedebatten (forumet) har gode råd til deg?

Synes uansett at det er koselig at du har ammet så lenge! Lykke til! :o)

Skrevet

Hvis du har gitt etter hver gang. så har han jo lært at det virker;)

Det er du som bestemmer her, så vær bestemt men kjærlig så går det nok bra.

Skrevet

Hos oss hjelper det ikke å gråte for å få noe. Selv om det hadde vært lettere for oss mange ganger. Det er de voksne som bestemmer hva en får og ikke, så enkelt er det. Du gjør både deg selv og ham en bjørnetjeneste ved å la ham få viljen sin ved hyling.

Hva med å gi ham et kosealternativ? Melk på tutekopp som ikke søler, eller event. flaske i en overgangsfase. Et nytt kosedyr som han får plukke ut i butikken? Få melken mens dere leser en bok sammen?

Skrevet

Får han det som han vil når han griner for andre ting da? Det er jo bare å si at han ikke får.

Prøv å finne noe annet han kan kose med i stedet:)

Skrevet

Nei, han pleier ikke gråte seg til ting. Og han gråter ikke det er sikkelig ill hyling!!! faktisk redd for å vekke naboene:-(

Men jeg blir å trasse jeg også, for nå er det jammen meg sann nok!!!

bare ønsk meg lykke til:-) he he he... huff!

Skrevet

Ta plaster over puppen og si at mamma har au, og nå er det slutt på ammingen .

Hørt om andre det har virket på, så kanskje du kan prøve. Han er stor nok til å kunne skjønne det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...