ettbarnsmammaen Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 .....som har dukket opp i løpet av de siste par ukene..... Hvor i all verden var dere før det? Vi har jo strevet med å "sprite opp denne siden leeenge," og plutselig kryr det av nye nick her? (Antar at ikke alle nettopp har blitt mamma.) Noen som har oppdaget at det skjer ting her inne også? I hvert fall, vær velkommen alle sammen!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Har vært her tidligere jeg, men da var nicket MSB altså "mamma søker barn" Nå søker jeg ikke etter fler på en stund, derfor endring i nick. Men det var ikke noe gøy her før for det var så dårlig respons. Mye morsommere når det er liv og røre her.
Urtete Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Takk for det! Har tittet litt rundt en stund uten å være spesielt "aktiv". Og det er vel først i det siste at det har vært noe fart her, så da har det blitt fristende å logge seg inn iblant! Dessuten virker jo alle her så hyggelige! ;o)
Reveenka Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Jeg var veldig aktiv for to-tre år siden, og savner en del av nickene fra den gangen - noen har vel kanskje droppet ut mens andre er innom og tyvleser litt tror jeg! Så hadde jeg en pause jeg også, hvor jeg bare var innom og leste, men ikke skrev - før nå i det siste hvor det virkelig har tatt av her! Og jeg er helt enig, jeg syns alle her inne er kjempehyggelige, morsomme og omtemksomme - og ikke minst respektfulle (i motsetning til en del andre sider her inne på DiB - ingen nevnt, ingen glemt...) damer! Og siden ingen av mine venninner har små barn, dekker dere opp et viktig sosialt behov for meg. Er ofte mye alene på kvelden siden gubben driver eget firma, og når det er tørke på barnevkt kan jeg ikke så kett stikke ut og besøke venninner. Dette er også litt enklere enn telefon, siden jeg ofte blir avbrutt av unger som våkner i løpet av kvelden - og her lar det seg jo gjøre å hente opp tråden igjen(såvidt!) hvis man blir avbrutt c",) !
phantomet Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Hei, Jeg fødte mitt barn nr 2 forrige fredag. Har bare vært inne å tittet på DiB skravlesiden tidligere, og da har jeg lest såpass mye rart at det ikke har fristet å delta i diskusjonene. Hadde en svært aktiv periode på BiM for en tid tilbake, men gikk rett og slett lei, da alle de kjente nickene fødte og forsvant. Men så skjønte jeg brått hvor de ble av...*ler* Her!!! Jeg har enda ikke kastet meg ordentlig ut i nettverden, siden sansene mine er noe engasjert i snusing, kosing og nyting av det lille vidunderet som kom til verden for 7 dager siden(Ligger nå i sofaen og dormer, mens mammaen sitter og taster...). Men regner med at jeg lar meg rive med etterhvert....
Ronja65 Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Gratulerer...... velkommen inn hit:-))
Reveenka Skrevet 15. september 2006 #7 Skrevet 15. september 2006 De første månedene etter at gullet var født var jeg ikke her mer enn en håndfull ganger - jeg var helt oppslukt av den lille gullklumpen. Også den deilige lukten en sånn liten baby har! Mmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!! c",) Kos deg med nurket, det tar bare et kvarters tid før han/hun krabber rundt!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 15. september 2006 #8 Skrevet 15. september 2006 Ja, og etter et par dager bare så har de begynt på ungdomsskolen...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. september 2006 #9 Skrevet 15. september 2006 Min er 7 mnd. og ikke lenge før han sykler
Karomamma Skrevet 16. september 2006 #10 Skrevet 16. september 2006 Jeg regnes kanskje for ny, selv om jeg er gammel (he he...). Har vært på BIM/DIB siden høsten 2004 - under et annet nick og ikke så aktiv. Hadde så mye annet gøy å gjøre (no offense!) da jeg hadde perm at det ikke har blitt noen fart over skrivinga før nå i det siste. Og så hjalp også det at det kom en inn en aktiv, morsom gjeng som kjente hverandre fra før. Dere trekker folk, rett og slett. Så takk
love Skrevet 16. september 2006 #11 Skrevet 16. september 2006 Jeg var mye på BIM i 2003 men det var ikke sp mye respons så jeg gav meg vel også tilslutt.
lurengren Skrevet 17. september 2006 #12 Skrevet 17. september 2006 Jeg har bodd i spania det siste året,og hatt dårlig netttilgang.Men var innpå sporadisk da..men opplevde ,som andre, at det var dårlig respons....Nå ser det ut til at det er blitt fart i sakene da så:-)
Trollmora Skrevet 18. september 2006 #13 Skrevet 18. september 2006 Har nok som flere andre har kommentert syntes det har vært litt lite liv på disse sidene. Men nå damer, er det jammen gøy å gå inn her. Selv om mine barn begynner å bli store, (de flytter vel snart hjemmefra sånn som de vokser) så er det trivelig å komme innom for å se hva som skjer )
Anonym i dag Skrevet 18. september 2006 #14 Skrevet 18. september 2006 Hei, jeg var under annet nick før på bim, har vært innom her og smuglest litt, slenger innom av og til ;-) Har en gutt på snart 9 år og en på 10 mnd, har vært en del her og på bim fra 2005...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå