Gå til innhold

kan noen ambefalle en god trillevogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg tenker på både komfort slik at barnet kan sove inn i, at den er ikke tung å løfte inn og ut av bilen, o.a. som dere kommer på at dere har erfært med deres vogn.

Jeg likte PegPerego på FruLyng men synnes at 2500,- kr er mye og har lest på forbrukkerrapport at kalesjen er ikke sikkert og kan falle i hodet på barnet.

Den på butikk fungerte veldig bra men har en venninne som etter en uke bruk har oppdaget at ja kalesjen sitter ikke slik som før..og dette bare etter en uke....

Og forresten, ville dere ha kjøpt en brukt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teutonia Timmy har vi og vi er veldig fornøyde.

Skrevet

Traxx Marlin har både tre og fire hjul - kjøp de brukt! Og den er veltesikker så lenge barnet ikke står i vogna.

Skrevet

Jeg har mye god erfaring med å kjøpe brukt generelt. :-)

Skrevet

Jeg har dårlig erfaring med å kjøpe brukt.. du vet aldri hva du får..

Skrevet

jeg har quinny 3xl comfort og jeg synes den er veldig god å trille.. kan legge helt bak ryggen, sittedelen kan snues begge veier. Eneste minus er at den er litt brei bake, men det er jo pga stødigheten.

Skrevet

takk for svarene så langt....vi har en trehjul britax som er fint og lett å trille osv. men er sååååååååååå tung, så når jeg tenkte trillevogn mente jeg noe som veier mellom 5-8kg.

Teutonia timmy er veldig fint men tror ikke det er stor forskjell når det gjelder tyngde.

Skrevet

ja noe sånn...litt vanskelig å utykke seg med de som ikke er fra norske kanter :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...