Gå til innhold

Kloke hoder se hit (samme som skravlesiden)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ( eg, mannen min, jente 3 år og gutt 1år) bor nå i kjelleren til min bestemor. Der har vi stue, kjøkken, gang, bad og 1 soverom. Bestemor bor i 1 etg. I 2 etg er det 3 soverom ( loftstue og 2 soverom). Vi skal nå begynne å disponere 2 etg. Men klarer ikkje heilt finne ut hvordan vi skal best mulig utnytte rommene. Vi bor nå alle 4 på soverommet i kjelleren. Hva ville dere brukt de 4 rommene til?

Tenkte først å bruke rommene oppe til leikerom, kontor og loftstove. Men etter å ha tenkt oss om har vi bestemt oss for å ha soverom der. Lurer på å bruke loftstuen som soverom til oss, men er usikker på om barna skal få hver sitt soverom, og vi kontor nede. Eller om de skal dele soverom, kontor oppe og lekerom nede.. hmmm, ikke lett å bestemme seg;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir kanskje litt frekt å spørre om bestemor vil flytte ned i kjelleren, slik at dere kan få 1. og 2. etg....

Men jeg ville uansett ha satset på å ha foreldresoverom i nærheten av soverom til barna. Kan bli tungvint hvis de bor i 2. og dere i kjelleren og de skulle våkne om natten...

Skrevet

Jeg ville nok hatt soverommene oppe og oppholdsrommene nede, jeg. Greit at alle sover i samme etasje, og kjekt for ungene med hvert sitt rom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...