Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Hun som bor sammen med onkelen til eks gikk forbi her i dag. For ei stund siden ble jeg alene med ungene fordi mannen min hadde truffet ei ny og bedre dame. Selvtilitten ble ikke akkurat bra av det... Så kommer denne dama, og roper ut: Hvordan er det med reveenka...hahahaha....hvordan føles det og bli forlatt da? Ikke rart sånn som du ser ut. hahahah....ingen mannfolk vil ha et sånt vrak som deg vettu...hahahaha...reveenka...hahahaha Faen, jeg ble lei eg også. Drittkjærring!!! Gutten min på 5 gråt han også....ikke så greit at faren dro, men ble ikke akkurat bedre nå heller da. Men jeg klarte da og svare. Den dama skal ALDRI få se meg felle en tåre, selv om hun har prøvd alt hun kan og ta kverken på meg i 5 år.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 hjelpe meg, hun må jo være syk:( Hev hodet, du holder deg uansett bedre enn henne, fordi du har et godt hjerte og et godt hode!! STÅ PÅ Klem fra en stemor
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Sa hun virkelig det? jævla bitch. Gi meg adressen hennes du;0) forstår at det kan være helt jævlig. er ikke i samme situasjon, men det stikker i hjertet om jeg tenker på det sånn.
kosikos Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 At det går an! Skjønner at du tar det ille opp, men vet du hva? Jeg tror hun kun skjemte seg selv ut der. Folk som roper slikt til andre blir sett på som tullinger. Ikke bry deg om henne og hev deg over det. Vær glad du ikke er sånn! Det er ikke normalt.
-Hengebuksvinet- Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Jeg har en eks som var veldig ivrig til å nedvurdere meg, noe som virkelig kom frem først etter at jeg var godt på vei med sønnen vår. I ettertid ser jeg at jeg holdt ut altfor lenge, sannsynligvis pga at jeg var så overbevist om at barn bør vokse opp med begge foreldrene. Heldigvis er jeg en person som ikke lar meg knekke av psykisk terror, men følte meg nok på ingen måte fin etter noen år sammen med han. Når jeg tenker meg om kom nok første tendensene da magen begynte å vises, siden eksen da fikk panikk for at jeg skulle bli feit. Etterhvert utartet det, frem til jeg gikk da gutten var 2 1/2. Det utslagsgivende var nok en episode der eksen prøvde å lære gutten å si at "mamma er stygg", "mamma er feit" etter en episode der jeg hadde laget noe han ikke likte til lunsj (skulle spise pizza på kvelden, og gutten elsket denne maten). Jeg skal ikke utbrodere min egen historie, men vet hvordan du har det. Selvtilliten er ikke på topp etter å ha levd i et sånt forhold, men den kommer du til å få tilbake. Værre er det med denne damen som driter seg ut på åpen gate, sånn oppførsel er på ingen måte normal. Jeg hadde rett og slett sendt en mail (eller om du er sterk nok) ringt eksen, og sagt klart fra om hvordan hun oppførte seg. Deretter hadde jeg sagt rett ut at sånne påkjenninger burde han sørge for at barna hans slipper, og at dette på ingen måte er normal oppførsel. Si også klart fra om at det tross alt er han som har oppført seg ille i denne situasjonen (om han startet med ny dame før det var slutt), og at du da forventer at han sier klart fra til familien sin om at sånn oppførsel ikke aksepteres. På den annen side er nok denne dama sjalu på deg, pga et eller annet. Man oppfører seg ikke sånn mot folk man ikke liker, og derfor vil jeg tro det heller ligger noe sånt bak. Og ikke tro et sekund på at fars nye dame er bedre enn deg, det er ikke noen bragd å vekke en manns interesse. Det klarte da også du i sin tid, men alle blir vel litt grå om hverdagslivet innhenter oss for mye. Selv om du føler at sånne ting ikke betyr så mye nå, ville jeg kostet på meg litt egenpleie. Bruk frihelgene dine til å gå lange turer og gjøre alle de tingene du ikke har fått nok tid til som travel småbarnsmamma. Ta en tur til frisøren, ny sveis kan gjøre underverker med selvtilliten. Ta deg tid til å nappe øyenbrynene, og pass på å få nok søvn. Sover man lite blir huden glansløs og man ser gammel, sliten og dradd ut. Etter min mening er det nok du som har dratt det lengste strået, nå er du kvitt både en håpløs "tante" og en mann som tydeligvis var feil. Lykke til videre. PS Nå lever jeg i verdens beste forhold, og selvtilliten er nesten tilbake på topp. Er jo ingen modell, men hva betyr vel det?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 det går da faan ikke an å so slik til folk. Vet ike hvordan forhold du her til eksen din, men det hadde jeg hvertfall sagt til han. trot faktisk ikke ekser liker at andre rakker ned på barnets mor. hvis ikke eksen er bedriten sånn som min.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå