Gjest Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Hvor mange sovinger og hvor lenge bør de ha på dag... Vår jente sover 9-10 timer pr.natt ( ikke i ett ), men sovner kun i vogn/bilsete på dag. Får henne ikke til å sove i seng/ sofa eller lign. på dag. Virker jo ikke trøtt heller. Hun holder det gående, og sånn har hun vært hele tiden...
Sessa ruger igjen... Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Min frøken er 6 uker og hun sover veldig uregelmessig. På dagtid sover hun alt fra 1/2 time til to timer. Hun sovner gjerne i bilen eller vognen hvis vi er ute. Dette gjør hun selvom hun ikke virker trøtt i utgangspunktet. Hjemme så sovner hun ofte i senga. Jeg ser at hun begynner å bli trøtt (har en trøtt gråt) hvis hun ligger under babygymmen f.eks og legger henne i sengen med smokk og så sovner hun fort. På ettermiddagen får hun mat mye oftere og små dupper en del på fanget vårt. De siste to dagene har hun sovnet i babyslynga og da har jo jeg faktisk fått gjort noe samtidig som jeg har bysset henne. Når hun har sovet en stund løfter jeg av hele slynga og legger den i senga hennes, så sover hun videre der. Ikke bekymre deg for om hun sover lite, dette regulerer de selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå