Blomsten har en sønn Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Ja så har jeg fått TR igjen. I dag kjennes alt som vanlig helt håpløst ut, og tankene går automatisk til at jeg kanskje aldri kan bli gravid. Kjenner at jeg er sliten av å prøve. Dersom jeg ikke kan få barn vil jeg vite det NÅ! Blir sliten av å håpe og stadig bli skuffet. Vet at flere har prøvd lengre enn meg, og at min situasjon ikke er unik på noen måte, men er trist likevel. Hvorfor skal det være så forbanna vanskelig?! Hilsen en som helt sikker har det litt bedre i morgen, og som begynner å håpe igjen om en ca 3 uker...
susse Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Hei på deg! Ja det er vondt når mensen kommer. Og da tenker jeg ikke fysisk. Det er helt naturlig at man blir sliten og lei og at man mister motet fra tid til annen. Men det er noe rart med oss slitere. Motet kommer tilbake hver gang, og det vil det gjør for deg også etter noen dager. Jeg går også gjennom denne prosessen stadig vekk men det gjør ikke din smerte, frustrasjon og slitenhet mindre. Bare bruk oss og få det ut. Tenker på deg og på en eller annen måte vil det bli din tur til slutt også! Klem
Oglala Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Hei... Som om jeg skulle skrevet dette selv.... Har nettopp kommet over skuffelsen fra helga, og ser litt lysere på det nå. Fint å dele her, har litt dum jobbsituasjon så har valgt å ikke fortelle til mange at vi prøver. Så da går det mye utover stakkars mannen min...
Blomsten har en sønn Skrevet 16. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2006 Tusen takk for svar jenter! Det er godt ha dette forumet! Tror (!) jeg har bestemt meg for å lese mindre av innleggene på "Bli gravid" og heller bare stikke nesen innom her med jevne mellomrom. Jeg skal til HSG undersøkelse om 2 uker - kanskje er det gjør susen i forhold til å bli gravid?! Gleder meg uansett til jeg er ferdig med det og evt kan begynne på Pergo Takk igjen for svar - godt å bare få ting ut av og til... Klem **
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå