Gå til innhold

blod i urinen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei folkens!!

gutten min er 6 uker!

dette har skjedd: skiftet bleie i morges, bittelitt blod i bleia...ringte til legevakten, de sa jeg måtte se det an, men det kunne være urinveiinnfeksjon, og måtte senere ta kontakt me fastlege hvis vi hadde misstanke!!

men han sovnet etter pupp, litt urolig men alt normalt! etter søvnen tenkte jeg å skjekke bleia, han grein (pga sult) når jeg la han på stellebordet, og bleia var tørr, og hang litt på tissetassen når jeg rev tok av bleia (kunne derfor grine litt av d) men han begynnte å tisse og da grein han skikkelig!! han sluttet rett etter han var ferdig, og lå rolig til puppen!!

sovnet igjen og har sovet siden, tenkte jeg skulle se det an nå, om han griner av smerte når han våkner og skal tisse, eller om alt er som normalt!!

andre som har opplevd lignene? og va har dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være en urinveisinfeksjon ja.. Virker jo som han har smerter i forbindelse med tissinga. Og man kan også få blod i urinen når man har uvi. Har han feber? Ville sjekket det og evt tatt han med til legen. Kan gjøre fryktelig vondt om han har uvi.

Skrevet

Det høres ut som en urinveisinfeksjon, kom deg til legen med han med en gang. Det er så vondt, har hatt det selv, og jo lenger du venter jo verre blir det. Ta det med en gang så slipper du kanskje å bruke sterk antibiotika på ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...