Gå til innhold

Bilstoler..

Kamilla, Daniel&Sanne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøpte Britax Rõmer babysafe 0-13 kg. Gutten vår er nå nesten 8 kg. Har ikke tenkt å bytte enda da. Men i februar/mars får søstera mi baby, og vi lurte på om de kanskje kunne overta vårt sete og vi kjøpte neste sete da? Hva tror dere? Når kjøpte dere nytt? Hvor mange kg var babyen? Og hvilket sete kjøpte dere som nr. 2?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil nok tro du må kjøpe nytt før det ja. Det går ikke bare på kilo, men også på lengda. Jeg har gått over til sete nr 2 nå gutten min er snart 6 måneder og veier ca 9kg. Grunnen til at jeg ville bytte nå var at jeg har lest at når selene som går over skuldrene kommer ut lenger ned enn skuldra så er stolen for liten - evt. du må flytte selene til neste åpning. Her gikk det akkurat, men siden jeg også skal bli tante ble det bytta ut. Husker ikke hva setet het, ikke av de største og dyreste men kjøpt på barnas butikk. For meg ble det viktigst at setet kunne være bakovervendt og at det fikk plass i min lille golf...

Skrevet

Hei du som kjøpte ny stol. Gutten vår er snart 7 mnd og veier 10,5 så det er på tida med ny stol her og. Du sier at du har kjøpt bakovervendt stol. Jeg lurer på om du kan spesifisere hva stolen heter og på hvilke av de barnas butikk kjøpte du den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...