Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Noen som har gått på kurs med babyen der som kan fortelle litt om det? Hva syns dere? Har lyst til å finne på noe med tassen her, og at han skal treffe andre små barn. Åpen barnehage skal også sjekkes opp.
Cammy1 Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Jeg gikk på noe tilsvarende da eldste datteren min var baby (er 6 år nå). Tror det går ut på det samme, gruppe med mange barn, synger kjente sanger, vers og stev, også brukte vi litt rangler, etc. Jeg synes det var veldig kjekt, hun storkoste seg - og har tro på at både rim, sang og musikk er bra for barna Skal gå med hun jeg har hjemme nå også, men det ble litt travelt nå, så venter til nov, da er hun 6 mnd.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Jeg og minsten har gått babysanggruppe i kirka, og vi har gått på musikk fra livets begynnelse-kurs - begge deler veldig spennende for babyen, og hyggelig og lærerikt for mammaen! Anbefales! ...og hvis du bor i Oslo, går det kurs på Jordal skole med Ruth Eckhoff nå, med ledige plasser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå