Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Altså, jeg vil ikke at han skal plage meg eller noe, men jeg skulle ønske han av og til var mer pågående seksuelt. Så lenge vi har vært sammen (5 år) har han bare en eneste gang tatt initiativ til sex. Og da var det vel egentlig mitt initiativ likevel, for jeg hadde kledd meg veeeeldig sexy. Jeg er ei sånn jente som har masse former, og kalles veldreid og supersexy. Store bryster, smalt liv, store lepper og store øyne. Veldig ofte har jeg opplevd at menn trenger seg på og mener de har lov til å ta på meg fordi jeg er sexy. Som om det er min skyld hvordan naturen har skapt meg. Det plager meg. Men like mye plager det meg at han jeg ønsker skal ta meg ikke gjør det. Han venter alltid til jeg med ord spør om vi skal ha sex. Da kan vi gjøre det. Vi har ikke sex uten at jeg først spør om han har lyst.... Det plager meg fordi det tar noe av spenningen fra sexen. Gjør den mekanisk og planlagt og ... kjedelig. Er det noe jeg kan gjøre?
trans am pappa Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 hmm..... du må diskutere problemet med hain, sei at du vil at hain må værra meir frampå.... du trenger vel ikke med ord å spørre om dokk ska ha sex. hiv deg bærre over hain... kanskje hain har mye å tenk på??? utslitt etter jobben??
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 Selvfølgelig har jeg diskutert det med ham. Han sier det bare er sånn han er. Jeg forsøker å hive meg over ham, men det er så ekkelt å bli avvist, og det blir jeg nesten alltid med mindre jeg spør ham først om vi skal ha sex. Som oftest svarer han nei på det spørsmålet også, men det gjør mindre vondt å bli avvist om jeg spør enn om jeg hiver meg over ham og så blir dyttet bort. Da føler jeg meg så billig og ubrukelig. Han er sikkert sliten, men det er jo jeg også, - minst like sliten. Han har vært sånn nesten siden starten.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Så godt å høre at andre er i samme situasjon som meg. Når jeg leste innlegget ditt var det akkurat som å lese noe jeg selv kunne ha skrevet. Jeg er en meget sensuell og sexy jente, men hans sexlyst er så utrolig laber. Jeg elsker ham av hele mitt hjerte, men blir utrolig frustrert av at han aldri viser at han har lyst på meg.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 her er d helt likens! Vet heller ikke hva jeg skal gjøre:.. Han sier jeg skal vente til han tar initativ, noe som skjer EN gang i måneden!! JEg trenger minst sex 3 gang uka!! MINST! Så kan liskom ikke vente heller...
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #6 Skrevet 21. september 2006 jeg er drittlei!!! deprimerende! jeg kunne ha sex hver dag før jeg traff han..nå er jeg heldig om jeg får det en gang i uka..og lysten min har minsket for hver gang han har avvist meg..føler han har ødelagt noe i meg, noe jeg så som en god og "levende" kvalitet i meg selv... jeg er også sett på som sexy, folk sier de tenker sex når de ser på meg, noe jeg egentlig synes er litt fornærmende men tror kanskje disse mennene er litt redde for å ikke tilfredstille oss..? selv om han gjør det..og han vet det..men underbevisst er han likevel usikker? en ex av meg fikk problemer med "å få den opp" pga prestasjonsangst oxo.. og jeg tror ikke dette vil bedre seg før han evt er 50 og har fått en indre selvtillit som kan komme med alder, eller noe...mange år å vente det! men jeg elsker han over alt på jord, og kan ikke leve uten han..så jeg lever med det.. nå er jeg jo "avvent" uansett.....
Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #7 Skrevet 22. september 2006 Jeg tror kanskje vi jenter forventer litt for mye av mennene våre. Det henger kanksje litt igjen at menn tenker på sex hele tiden og vil ha sex hele tiden,som man har fått inntrykk av i mange år gjennom tv og sånn. Men sannheten er vel at det er ganske jevnt fordelt med sex lyst. Noen menn liker masse sex,andre ikke. Om ei dame ikke vil ha sex mer enn 1 gang i uka er det på en måte ikke så unormalt som om en mann skulle mene det samme. Selv om det faktisk er sånn verden fungerer. Jeg har da en mann som er litt sånn opp og ned i forholdt til hvor mye. Noen ganger kaster han seg over meg når vi er ute,og andre ganger går det en uke eller 2 mellom hver gang. Men jeg har funnet ut at å mase om det hjelper ikke,for da føler han seg bare utilstrekkelig og mister den lille lysten han kanksje kunne hatt. Føler seg ikke bra no og da gidder han i alle fall ikke. Så om jeg bare ignorerer alt som har med sex å gjør i en ukes tid så blir han veldig ivrig,han tar initiativ og hele pakka. Maser jeg får jeg absolutt ingenting
Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #8 Skrevet 22. september 2006 Som jeg skulle ha beskrevet det selv. Trenger sex minst to ganger i uken, han tar nesten aldri initiativ. Klarer aldri vente på han, så han får liksom aldri tatt initiativ. Har hatt sex 2 ganger i september + en halv gang mens han sovnet, og før han sovnet sa han følgende: "Jeg har ikke tid til dette her". gamla06
Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #9 Skrevet 22. september 2006 Jeg har lest at det er helt normalt at mannen ikke vil ha sex og noen ganger er det faktisk sånn at vi jenter ikke vil ha sex heller og da skal man respektere det synes nå jeg. Vi har det sånn i vårt forhold, som har vært meget bra seksuelt i alle år, at sex mens vi er gravide er ikke noe stas... Det er med en ekstra og det liker vi ikke - altså koser vi oss på annet vis og elsker hverandre like mye og GLEDER oss til vi kan ha sex uten en ekstra passasjer. Tror faktisk mange menn føler det sånn, så jenter - prøv å ikke ta det personlig og kos dere litt på egen hånd - Bokstavelig talt! Det kommer mange år med deilig sex i fremtiden... noen måneder med laber aktivitet fikser man da!
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 23. september 2006 #10 Skrevet 23. september 2006 Mannen min har superangst for å "vekke" ungen mens vi har sex. Så jeg tar ikke initiativ,vil ikke presse han til noe. Men får da sex en gang eller 2 i uka uansett. Må bare vente til han klarer å koble ut den lille. Men nå er det sånn at han ikke merker utenpå spark og sånn enda,så om det skjer mens vi har sex tror jeg det blir bråstopp. c,`)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå