Gå til innhold

Nå har endelig lille jenta kommet!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke tid til å være her så lenge, men ville bare si at det er håp. Fikk tlf om at jenta vår er på vei. Kommer til norge om 3 timer, skal hente henne på fly plassen...

Er helt i ekstase, nesten ikke til å tro. Tre år med venting, fem år alt totalt.. Så mye jeg må gjøre, kjøpe inn, lage melk.. He he Helt topp. Noen som har noen tips om hva jeg trenger, så ikke jeg glemmer noe?

Er redd dette går så for, vil ikke hun skal mangle noen ting...

LYKKE TIL ALLE, IKKE GI OPP...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dere som adopterer! uff a meg dere blir lurt. folk kommer med skrøne historier om hvorfor akkurat det barne kan bli adoptert bort. min mor er selv adoptert og nå har hun liksom 3 fedre pga dette. en falsk adopsjon er det. alle papirene er falske finnes ingen ekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gratulerer så mye til du som er blitt mamma! Ønsker dere lykke til og alt godt på veien!

Men "Anonym", hvordan kan du si noe sånt som dette: "Uff a meg dere blir lurt"!!!

De blir på ingen måte lurt, de vil jo bare ha et barn de kan overøse med all sin kjærligheten og omsorg.

Jeg har selv en kusine som er adoptert, og det finnes ingen papirer på hvem som er de biologiske foreldrene hennes. Men det spiller ingen rolle for henne. Hun har sin mamma og pappa.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...

kommer til norge om 3timer? er det ikke sånn at du må ned til landet og hente barnet? og vere der en stund? jaja.. gratulerer om det er sant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er mange som kommer til norge med fly..de blir fulgt av representant fra adopsjonsbyrået. er spesielt vanlig fra f.eks korea.

i kina er det mere vanlig at man drar og henter selv..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

gratulerer så mye:D:D har selv tenkt på å adoptere i fremtiden. Er så mange barn som fortjener sjansen til et bedre liv enn det de står ovenfor. jeg er nå gravid selv så det er først og fremst min lille spire jeg fokuserer på for tiden. hvor har du adoptert fra?=) og hvor gammel er hun? vil bare ønske deg lykke til, og gratulerer så mye!! den lille jenten er nok herlig, og dere kommer helt sikkert til å få det fantastisk sammen! og ikke bry deg om nervøsiteten, man SKAL være nervøs, ville vært rart om du ikke var det. hvis du har ventet 5 år er nok tiden inne nå!

stor klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne historia tror jeg ikke på.

 

De jeg kjenner som adopterer, og det er fra flere land, må ned og ordne det i barnets første hjemland. Dermed slipper barnet å knytte seg til flere enn nødvendig (den som følger det på flyet)

 

Dessuten får man ikke bare en telefon om at "nå er ungen på flyet". Tenk om man var på ferie!

 

Og de fleste som adopterer har vel det meste klart i lang tid før ungen kommer. (å lage melk var vel litt tidlig, igjen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Ingen ringer vel og sier ifra på kun 3 timers varsel om at ungen plutselig er på vei........... Tenk om dere var bortreist, skulle de da bare overlevert ungen til naboen da eller..???

 

hehe, bra diktning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Gratulerer. Vi venter også på et barn, og det barnet kommer også med fly til norge. SÅ DET GÅR AN!!!! Vet ikke ennå når det blir, for det er jo så lange ventetider på adopsjon. Masse papirer å ordne med. Håpet er å bli foreldre igjen iløpet av 2007. Har en nydelig gutt på 6 år fra før, som gleder seg til å bli storebror. Lykke til, dette går nok bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Unnskyld meg!

 

Nå blir jeg veldig sint... selvfølgelig vet mor at barnet skal komme.. men hun får en telefon der de sier at vi er i rute.. 3 timer til landing. Min kammerat traff sine adoptiv foreldre første gang på gamle fornebu!

 

Han var ventet i 6 mnd, men telefonen som sa at de reiste fra Korea fra adoptivbyrået sin representant har hun aldri glemt!

 

slutt å være sarkastiske og slemme... la mor få glede seg. I en gledesrus kan hvem som helst glemme noen viktige detaljer... hun ville bare dele sin glede med alle på forumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er adoptert fra India og mamma og pappa fikk tlf om at jeg landet om 4 timer. Så det er fult mulig.

Ellers gratulerer så mye. Lykke til videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden skal man sitte å spekulere i om dette er sant? Hva ville vedkommende vinne? En falsk gratulasjon? På feil grunnlag å gi andre oppmuntring om at det er håp. Jeg tar sjansen: Gratulerer så masse! Utrolig sjarmerende innlegg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så masse med jenta!!

Håper dere koser dere sammen nå. Hvilket land adopterte dere fra?

 

Ellers til dere negative her inne, hvorfor skriver dere innlegg om dere ikke tror på hva innlegger skriver? Dere burde være inne på kranglesiden istedet!!

Det kommer fortsatt barn med eskorte inn til Norge, slik at dere skjønner at da får man kort melding før barnet er på flyplassen.

 

Lykke til med jenta .. og gratulerer igjen.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...