Gå til innhold

Tuppa mi sov i 11timer i strekk inatt:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten å våkne for mat eller noen..ble helt sjokkert jeg...måtte sjekke flere ganger om hun pustet da..hehe for dette er ikke vanlig..snart 4mnd..deeeeeilig!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig:) Får håpe det fortsetter!

Skrevet

Skal vi bytte?? ;-D Her i huset var det nemlig mating annenhver time hele natten (hadde nok en økenatt, ja!). Tok henne over i sengen min kl 7 og tvang henne til å sove litt til for jeg var så trøtt. Nå er frøkna bare 6 uker, da!

Skrevet

Vi er oppe i 10 timer her :) fantastisk!! Håper bare det varer!!!! Han er 3.5 mnd. sender sovestøv til dere alle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...