Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Uten å våkne for mat eller noen..ble helt sjokkert jeg...måtte sjekke flere ganger om hun pustet da..hehe for dette er ikke vanlig..snart 4mnd..deeeeeilig!!!
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Så deilig:) Får håpe det fortsetter!
Sessa ruger igjen... Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Skal vi bytte?? ;-D Her i huset var det nemlig mating annenhver time hele natten (hadde nok en økenatt, ja!). Tok henne over i sengen min kl 7 og tvang henne til å sove litt til for jeg var så trøtt. Nå er frøkna bare 6 uker, da!
Tibra Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Vi er oppe i 10 timer her fantastisk!! Håper bare det varer!!!! Han er 3.5 mnd. sender sovestøv til dere alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå