Gjest Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 I sted sovna han i armene mine mens han spiste, og det er så lenge siden at det var rett koselig! Det er bare om natta han kan sovne ved puppen. Etter at han ble 3 mnd (er 4 nå) sovnet han aldri mer i armene våre, og jeg savner faktisk kosen! Selv om det er myyyye bedre at han greiier å sovne selv i senga si. Men det var veldig kos når han gjorde det nå uannsett Skulle visst ha en liten matbit midt i dubben sin han...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå