Gå til innhold

han kan da ikke bare forvente....

Anbefalte innlegg

Skrevet

at jeg skal være superpositiv til hans barn, når han nesten ikke takler vårt fellesbarn?? Jeg gruer meg såå til denne helgen! Jeg er syk og kan nesten ikke bevege meg. Uka har gått greit siden fellesbarnet er i bhg. Jeg er sammen med henne ca to timer på morgenen før han leverer henne. Og to-tre timer på kvelden etter han har hentet henne. Men nå er det helg og da er hun jo hjemme hele tiden. Gleder meg jo til å ha henne mer, men tror det kan bli tungt siden jeg ikke er særlig bevegelig. I tillegg så kommer hans datter hit. Hun er fryktelig bortskjemt og inne i en fæl periode (syns jeg). Jeg har sagt at jeg nok ikke orker å gjøre så mye sammen med henne denne helgen. Og at det kunne være godt for meg om han tok med begge to ut på lørdagen. Når jeg sier noe slik får jeg bare til svar "syns du det?". Han vil ikke gjøre noe sammen med vårt fellesbarn. Det har vært masse tull helt siden vi ble sammen, og jeg har nok vært mye dumsnill. Han har sluppet unna veldig masse! Nå som jeg er syk, går han å sukker og stønner over alt han må gjøre. At han må hente/levere i bhg, at han må ditt og datt. Sannheten er at jeg fortsatt gjør det meste bortsett fra henting/levering i bhg. Dette gjør jeg fordi det ellers blir for belastende for meg å høre på klagingen hans. Han klager hele tiden på vårt fellesbarn, men hvis jeg så vidt sier at jeg syns hans datter er slitsom å ha her blir han skikkelig irritert.

Godt å få ut litt damp! Helgen blir sikkert fin, blir ofte bedre enn fryktet.. :-) Heldigvis!! Nå vasker han opp, men det forsgår ikke uten mange uff og stønn!! :-) Må jo le litt også, men det blir slitsomt til tider. Han er egentlig veldig flink til å gjøre ting i huset, tror problemet nå er at han føler han MÅ fordi jeg har skadet meg. MEN jeg skulle virkelig ønske han ville like datteren vår. Han liker henne jo, men tror ikke det er noen betingelsesløs kjærlighet. Veldig sårt å se/oppleve at han ser på henne som en byrde.... :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du pratet med han om det?

At du føler han ikke gir betingelsesløs kjærlighet til deres felles barn?

Skrevet

Ja jeg har det. Han sier han er glad i henne. Men det har vært masse trøbbel med eksen ang deres felles barn. Dette har gjort at han er "lei" alt som har med barn å gjøre. Han føler han har brukt masse tid på sin eldste datter uten å sitte igjen med noe annet enn minner som er tråkket ned i søla av eksen. Han er en god far, men det kan så lett bli for mye for han. Da er det vårt fellesbarn det går utover. Vi har pratet ang helgen og han lover å ta sin del. Han mener at jeg ikke må anstrenge meg for da blir det bare værre. Han ser alt dette, men syns nok ikke alltid det er like lett å gjøre noe med....

Skrevet

At du orker! Han høres ut som en selvopptatt, egoistisk dust!

Skrevet

En voksen mann som er"lei" barn burde ikke fått flere barn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...