Gå til innhold

Hemmelig venn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er mildt sakt møkka lei alt hemmelige venn maset på skravlesiden, det går jo runde etter runde. Og hver gang er det de samme innleggene med de samme spørsmålene som dukker opp igjen og igjen.

Kan det ikke lages et forum som heter Hemmelig venn? Så kan alt samles der. For det er garanter ikke siste runde som går nå.

Pliiiiis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaaaa, dette vil jeg ha til dem.

Det er lett å la være å klikke på de innleggene som har hemmelig venn i overskriften, men det er det mange som ikke har og jeg er ikke synsk.

Og når halv skravlesiden tas opp av innleggs som handler om det blir det ganske kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telte sånn kjapt over nå og da fant jeg hele 13 innlegg som handlet om hemmelig venn og det bare på side 1.

Takk hemmelig venn.....

Hvem er min hemmelige venn?......

Hva er hemmelige venn?....

Flere som vil ha hemmelig venn?.....

Kan alle hemmelige venner fortelle om seg selv....

Nå har jeg sendt pakke til deg, hilsen din hemmelige venn....

 

Det samme går igjen og igjen og igjen, gidder snart ikke være der inne lenger.

Lag et eget hemmelig venn forum NÅ!

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så hopp over hemmeligvenn innlegga da vel, er jo ingen som tvinger deg til å lese dem. Synes det er koslig at folk gidder å arrangere hemmeligvenner for hverandre jeg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke akkurat alla trådene som har en overskrift som viser at det er om hemmelig venn.

Så en tråd med spørsmål om de som skrev om hemmelig venn ikke kunne skrive det i overskriften også, men den ble ikke tatt godt imot akkurat.

Så jeg vil gjerne fremdelse ha et hemmelig venn forum og samle alle trådene på, da slipper ALLE å poste innleggene "Nå har jeg sendt pakke til deg min hemmelige venn" og "Takk min hemmlige venn for det supre sokkene" 120tusen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, lag et eget HV-forum. Dritt lei alle de meldingene på skravlesiden, det sørger jo for at veldig mange andre interessante innlegg havner laaaaangt bak i køa, og langt nedover side 2 og 3 er det nok ikke mange som tenker på å se etter seriøse og interessante innlegg.

 

Enten: Eget HV-forum

eller: Slutt med hele HV-greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å glede seg for når denne runden avsluttes senere i måneden, har de planer om å starte en runde med julegaver.

Juhu, jippe.

Klarer nesten ikke å vente til alle "Er du min hemmelige julenisse?" trådene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke bare starte en hemmelig venn tråd på klubbsidene? Det har vi og det fungerer kjempebra, er mindre personer å forholde seg til også så det er enklere å finne ut hvem det er. :o)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor disse ikke bare ringer hverandre og blir ferdig med det liksom. Det som står på disse sidene er jo der for alle, og da blir alt det interne greiene hele tida litt teit synes jeg. Ingen av de som har tlf eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, tja, har ikke fått klager på dette før, vet ikke om det er nok til å fylle en hel debatt...

Skal tenke litt på det jeg.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmor Siri

Det er absolutt nok til å fylle en hel debatt, gi det et forsøk iallfall.

Er mange andre debatter her som har MYE mindre trafikk enn det den kommer til å ha i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...