Gå til innhold

Åh, jeg er så glad og stolt av meg selv :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har til nå i svangerskapet vært i laber form (deppa, blødninger, BL) og alt har fått skure og gå her hjemme. Mannen min har vært fantastisk og har tatt det meste av husarbeidet hele tiden, men han jobber mer enn fullt (egen praksis) og vi har ei datter på 2 år som krever sitt. Vi har kanskje vasket huset skikkelig to ganger siden jeg ble gravid, for øvrig shinet det viktigste og mest synlige. De siste ukene har bekkenet på mirakuløst vis blitt litt bedre, og jeg har gradvis "våknet" fra tåka. I dag sto jeg tidlig opp, fikk datteren min i barnehagen og har:

- vasket alle vinduer

- vasket badet GRUNDIG

- tørket støv overalt, puh

- skiftet på sengene

- vasket tre omganger tøy og tromlet

- støvsugd sofaen

- ryddet bort sommerleker ute, samlet sammen masse søppel

- ryddet veranda

- ringt ei venninne jeg ikke har snakket med på lenge

- støvsugd

- lagd ferdig middag

Nå gjenstår kun golvvask, men jeg har sånne smerter i bekkenet at det har låst seg helt, skjærende vondt. MEN det får bare være, nå var jeg LEI!!!! Huset skinner, og mannen min - som bare må vaske over golvene og bære bort søppel når han kommer hjem til ferdig middag - kommer til å bli så glad, så glad... Mest fordi jeg er på vei tilbake!!!!

Måtte bare skryte litt av meg selv, har vært så misunnelig på alle "nå har jeg shinet hus" inlegg men i dag kunne jeg selv forfatte et sånt. Håper sofatilværelsen snart er over, føler energien er på vei tilbake. Kommer vel til å være sengeliggende hele helga, men det gjør ingenting. Ha en god helg alle sammen!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, nå fikk jeg dårlig samvittighet, fordi det garantert er andre der ute som må ligge på sofaen og se huset gro ned - og som blir lei seg av å lese sånt.... Men det er jo håp for oss alle, for jeg har vært skikkelig dårlig i bekkenet men har altså blitt bedre nå mot slutten. Får være glad det i dag var min tur til å ta et tak....

Skrevet

Ikke ha dårlig samvittighet!!!! Vær stolt av deg selv du, så deilig med ryddig og oppshina hus :-) og når du har kommet deg til over helga kan du ta mitt hus og :-)

Jeg hadde en sånn "oppvåkningssjau" for tre uker siden, lever på minnene om den ennå jeg :-)

Skrevet

Haaa, skulle ønske gikk også fikk ånden over meg slik... Har heller bestemt meg for at det mest realistiske er at vi rydder så bra som mulig og betaler noen for å vaske ordentlig rundt- inkludert vinduer. Har ikke lyst å bli borte en uke fra jobb bare fordi jeg har vasket på meg mer bekkenvondt... foretrekker jobb fremfor vask! I mellomtiden lukker jeg øynene for hybelkaninene....

Skrevet

Vær glad og stolt du! :) Man bobler ikke over av energi de siste ukene akkurat....Har og hatt 2 dager nå hvor jeg har rast rundt som en galning, ryddet, vasket opp masse klær, bakt 16 brød , vasket vindu, gjort klart babytøy mm, med det resultat at jeg ligger strak ut idag med KJEMPE vondt i korsryggen......Men det var så utrolig godt å få kommet igang på en måte. Vi har nok kommet inn i ¨nesting¨ perioden for fullt :)

Riktig god helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...