Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Etter bruddet mellom meg og min kone, har det vært litt turbulent, vi snakker ikke med hverandre...kun korte beskjeder angående barna. Hun har funnet seg ny type og er veldig opptatt av å dra på turer med han, dette føler jeg går ut over ungene, sist helg fortalte eldste ungen at han syntes det ikke var noe morro å være hos moren, for han måtte sitte så mye barnevakt. Han har sagt det til moren også, uten at det hjalp noe. Han er snart 14 og synes ikke det er noe stas å sitte hjemme å passe de minste 3. Har lyst å fortelle dette til moren men tror det bare kommer til å bli ett helvette så jeg velger å skygge banen og heller være ordentlig til stede for mine unger, her skal han hvertfall slippe å sitte barnevakt...noen fedre som opplever det samme?? Hva skal jeg gjøre... Vi har ungene 50/50 og alle ungene vil helst være hos meg, men med full jobb lar det seg simpelthen ikke gjøre desverre.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Hallo... Snakk med Hun om dette da.. Du har ikke noe valg!!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Valg har man alltids, men tror ikke det kommer noe godt ut av i nevne det for henne. Har det tøft nok fra før om jeg ikke skal få det ennå værre, Får heller foreslå at jeg har dem mest så kan hun leve ut sin andre ungdom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå